preskoči na sadržaj

I. osnovna škola Čakovec

Login

e-Dnevnik

Tražilica
Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

PROPISI
Lista linkova je prazna
Erasmus+ Young Entrepreneurs in Action

Erasmus+ Young Entrepreneurs in Action je dvogodišnji KA219 međunarodni projekt financiran sredstvima Europske komisije sa ciljem razvoja suradnje i razmjene primjera dobre prakse, razvoja inovativnosti i kreativnosti u obrazovanju. Projektni ciljevi i zadaci: financijske pismenosti, poduzetničkih vještina, razvoj digitalnih kompetencija, interkulturalnosti i cjeloživotnog učenja učenika, učitelja, lokalne i međunarodne zajednice.

Nositelj projekta je I. osnovna škola Čakovec, a partneri u projektu su: Osnovna škola Vežica, Rijeka, Hrvatska; Agrupamento de Escolas de Vale de Ovil,  Baiao, Portugal; Istituto Comprensivo Carducci Paolillo, Cerignola, Italija; Akcansa Fatih Sultan Mehmet Ortaokolu, Istanbul, Turska i Masarykova základní škola a mateřská škola Velká Bystřice, Velká Bystřice, Češka.

mrežna stranica projektaFacebook

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Kratkoročna razmjena učenika u Italiji
Autor: Ivana Ružić, 23. 6. 2018.

Razvoj poduzetništva i financijske pismenosti učenika u osnovnoškolskom obrazovanju temeljni je cilj međunarodnog projekta Erasmus+ Young Entrepreneurs in Action kojem je glavni koordinator I. osnovna škola Čakovec, a partneri OŠ Vežica iz Rijeke, Masarykova zakladni skola a materska skola Velka Bystrice iz Velka Bystrice (Češka), Agrupamento de Escolas de Vale de Ovil iz Baiaoa (Portugal), Akcansa Fatih Sultan Mehmet Ortaokulu iz Istanbula (Turska) i Istituto Comprensivo Carducci Paolillo iz Cerignole (Italija).


Učitelji i stručni suradnici iz svih partnerskih škola razmjenjuju iskustva, razvijaju obrazovne sadržaje i osnažuju suradnju kako bi na kreativan i inovativan način jednu od temeljnih pismenosti za razvoj modernog društva, financijsku pismenost. Kroz raznolike aktivnosti učenici razvijaju svijest o važnosti odgovornog ponašanja prema svim dobrima kojima raspolažemo, važnosti štednje, dijeljenja i ponovne upotrebe stvari.

Učitelje i učenike potiče se na aktivan pristup u razvoju poduzetničkog duha i razvoju poduzetničkih kompetencija. Učitelji se kontinuirano senzibiliziraju za uvođenje novih metoda poučavanja primjerenih za stjecanje poduzetničkih vještina. Razvoj poduzetničkih kompetencija odvija se kroz radionice u kojima učenici osmišljavaju i izrađuju vlastite proizvode i usluge, upoznaju poduzetničke pojmove, razvijaju temeljne poduzetničke vještine, uočavaju veze i odnose u tijeku proizvodnje, prate tijek novca, osmišljavaju marketinšku kampanju.

Stečena znanja, vještine i iskustva redovito se izmjenjuju između partnera kako bi se izradili zajednički scenariji učenja, e-tečaj i drugi obrazovni materijali koji će se i u budućnosti koristiti nakon završetka ovog dvogodišnjeg projekta.

Mobilnosti učenika su sastavni dio ovakvih projekata. Prva kratkoročna razmjena učenika u projektu Erasmus+ YEA održala se u Italiji u partnerskoj školi u Cerignoli. Prvu osnovnu školu Čakovec predstavili su učenici Jan Belak, Noa Turk, Marko Šarić, Marin Jurinec i Edvin Janković, učiteljice Draženka Blažeka i Marija Toplek, glavna koordinatorica projekta i učiteljica informatike Ivana Ružić.

Učenici i učitelji iz 5 gostujućih partnerskih škola upoznali su školu Istituto Comprensivo Carducci Paolillo, metode i načine rada u toj školi, kulturu, povijest i tradiciju Apulije. Posebnost ove škole je njegovanje glazbe i razvoj ljubavi prema glazbi kroz učenje sviranja raznovrsnih instrumenata, stvaranje vlastitih glazbenih djela, izvedbe koncerata školskog orkestra. Svi učenici učili su svirati različite instrumente, stvarati glazbu uz pomoć računala te razvijati poduzetničke vještine u kulturi upravo u gradu u kojem je nastala i po prvi put izvedena opera Cavalleria rusticana. Apulija je poznata kao žitnica Italije, po uzgoju maslina i proizvodnji maslinovog ulja. Svi sudionici ovog susreta posjetili su muzej žitarica i naučili izrađivati tradicionalne kolačiće imena tarali. Posjetili smo muzej čokolade u Andriji i naučili izrađivati čokoladne praline. Posjetili smo bajkovito mjesto Alberobelo, kraljevsku palaču u gradu Caserta, itd.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju