« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U današnjem „svepovezanom“ svijetu osnovna digitalna pismenost jedna je od temeljnih kompetencija, posebno za djecu i mlade. Moramo razumjeti što se nalazi iza zaslona našeg računala i pametnog telefona, na koje načine svakodnevno koristimo umjetnu inteligenciju, kako funkcioniraju društveni mediji. Digitalizacija mijenja načine na koje radimo i učimo, mijenjaju se vještine potrebne za obavljanje svakodnevnih aktivnosti, učenje i cjeloživotno učenje. Potražnja za ICT-om stručnjaka raste. Više od 65% današnjih učenika će raditi na poslovima koji danas još ne postoje. Već danas, 90% zanimanja traži dobro razvijene digitalne vještine, što uključuje i programiranje. Vođeni ovih i drugim sličnim saznanjima, I. osnovna škola Čakovec je razvila dvogodišnji projekt međunarodne suradnje za razmjenu iskustava i primjera dobre prakse te razvoj novih inovativnih obrazovnih materijala namijenjenih učiteljima i učenicima starosti od 10 do 15 godina.
Erasmus+ Computational Thinkning and Coding – Literacy of the Future, ime je projekta u kojem surađuju dvije škole iz Portugala, škole iz Turske i Grčke, a glavni nositelj je I. osnovna škola Čakovec. Svi partneri imaju različita bogata iskustva u području poučavanja računalnog razmišljanja i programiranja, a zajednički izrađuju inovativne scenarije poučavanja, video lekcije, programske i robotičke problemske zadatke koji uključuju korištenje Raspberry PI, Arduina, Ergobota, Ozobota, Codey Rockya, izradu 3D modela i drugih sličnih uređaja i alata.