« Siječanj 2023 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Već 5. godinu zaredom u prosincu se u svim hrvatskim školama obilježava dan zaštitnika pčela i pčelara „Sv. Ambrozija“. Svi učenici dobili su staklenku meda i edukativnu slikovnicu o pčelarstvu „Pčela Jelica i medo Edo“.
Ovaj program ima za cilj educirati učenike i njihove roditelje o važnosti meda kao sastavnog dijela prehrane, ali i pčelarstva za ukupnu poljoprivrednu proizvodnju i biološku raznolikost.
Tom prilikom gost učenika 1. razreda bio je gospodin Andrija Strčak koji se bavi proizvodnjom meda. Uz pomoć ICT-a učenike je upoznao s građom tijela pčela, koliko su pčele važne za oprašivanje biljaka te cijelim procesom nastajanja meda i koliko je zdrav. Učenici su imali priliku vidjeti žive košnice, saće, upoznati miris, okus i teksturu peludi, isprobati odjeću kojom se štite od uboda pčela, a na kraju su se učenici zasladili raznim vrstama meda, češljeve i sok od jabuke.
Kako bi se upoznali s higijenom zuba i usta, najmlađe učenike naše škole posjetila je medicinska sestra.
Ona je studentima održala predavanje i demonstrirala kako se pravilno peru zubi, nakon čega su studenti imali priliku demonstrirati stečeno umijeće na modelu.
Učenici su rješavali križaljku i bojali bolest koja je bila vezana uz zdravlje zuba. Na kraju sata svi učenici su se zasladili jabukom jer smo naučili da jedna jabuka dnevno tjera doktora izvan kuće. Savjetujemo vam da brinete o zdravlju svojih zuba i da ih perete nakon svakog obroka.
Učenici naše škole svojim prijateljima u Poljskoj, Rumunjskoj i Turskoj zaželjeli su sretne i blagoslovljene uskršnje blagdane izradom uskršnjih čestitaka te pjesmom i plesom koji ih je uvježbala učiteljica Slavica Pospiš.
Razigrane i raspjevane učenike 2. a razreda možete poslušati klikom na link
https://www.youtube.com/watch?v=gkRBNJFu6gc&t=12s
Na satovima Vjeronauka učiteljica Nina Somođi je učenicima predmetne nastave organizirala radionicu na kojoj su bile zastupljene teme o korizmi, Cvjetnici i Uskrsu. Klikom na link saznajte više. https://youtu.be/vWR7Gnx3LGc
Učenici 3. a razreda na online sastanku razmijenili su sa svojim partnerima običaje uoči Uskrsa i za Uskrs koji su tipični za područje pojedine partnerske škole, ali i igrali igru - POGODI, ŠTO JE U KUTIJI. Učenici su jedni drugima postavljali pitanja te na taj način vježbali komunikaciji na engleskom jeziku, ali i uživali u igri.
Na kraju sastanka učenici su bili bogatiji za još jedno iskustvo, ali i ponosni što su upravo oni istraživali i predstavljali uskršnje običaje koji se već duži niz godina njeguju u Čakovcu i okolici. Učenica Ena Horvat je uskršnje praznike provela u Dubrovniku te je fotografijom zabilježila kako je u to vrijeme ukrašen taj grad.
Iznenađeni što se Uskrs različito obilježava u pojedinim europskim zemljama učenici naše škole zaključili su da trebaju njegovoti naše običaje jer su jedinstveni i prenositi ih na buduće naraštaje.
Primjenjujući inovativna i kreativna rješenja učenici 3. a razreda su recikliranjem stvorili makete kukaca koje su kasnije na satu hrvatskog jezika koristili u igranju uloga, ali i bili spremni objasniti međuovisnost živih bića na vlastitim primjerima.
U drugoj STEAM radionici „Upoznajmo svijet kukaca – najbrojniju skupinu životinja na Zemlji“ učenici 7. c razreda su koristeći mikroskope zavirili u čaroban svijet te otkrili prekrasne, a ponekad i neprepoznatljive motive velikog noćnog paunčeta, prugastog jedarca, mrava, vretenca, obrubljenog kozaka. Zornim poučavanjem učiteljice Saše Hladki učenici mogu objasniti ulogu kretanja u preživljavanju organizma, uspoređuju različite veličine kukaca te su upoznati s najvažnijim obilježjima višestaničnih organizama.
Učenici partnerskih škola imali su seprilike upoznati online kroz svoje hobije i interese, predstaviti omiljena mjesta i omiljenu hranu koja je karakteristična za njihovu zemlju, podijeliti svoja iskustva, razgovarati i igrati interaktivne igre koristeći Mentimeter i World Wall. Bez obzira na vremenske zone i udaljene kilometre učenici su se povezali, promijenili pristup učenju, kreativno razmišljali, komunicirali i surađivali s učenicima iz drugih zemalja u sigurnom digitalnom okruženju, ali i poštovali međukulturalne različitosti.
Kako su zbog COVID – 19 sva međunarodna putovanja odgođena partneri projekta su se sastali online sa svojim timovima i predstavili svoje tematske radove i zadatke. Učenici iz Poljske, Rumunjske, Turske i Hrvatske vrlo su brzo probili komunikacijsku barijeru na engleskom jeziku i bili sjajni u izražavanju ideja, osjećaja, demonstracija i želja za daljnjom suradnjom. Našu školu su ponosno predstavljale hrabre, vesele i poduzetne učenice 3. c razreda – Sana Cimerman te Leda i Lota Križnik.Bravo djevojke, bile ste odlične.
Učenici 2. a razreda istraživali su život kukaca. Proučavali su njihov način života, osobitosti u odnosu na život čovjeka i ugroženost pojedinih vrsta. Podatke su tražili na internetu, u dječjim enciklopedijama i dječjem časopisu Moj planet. Učili su izdvajati važne podatke. Tako je nastao digitalni časopis u kojem su predstavljene različite vrste kukaca i ilustracije koje su učenici nacrtali. Svoja saznanja o životu kukaca i zanimljivostima iz prirode predstavili su jedni drugima u razredu. Iznenadili su se koliko vrsta kukaca postoji i saznali koliko je važna njihova uloga u prirodi.
Maskota
U Erasmus + KA2 projektu „What's up Mr Bug?-Insects As the Wonder of Ecosystem“ sudjeluju The Secondary School No. 1 iz Remetea u Rumunjskoj, Çetin Şen Science and Art Center iz Kayseri – a u Turskoj, I. osnovno škola Čakovec iz Hrvatske i Szkola Podstawowa nr 11 w Pulawach iz Pulawy -a u Poljskoj koja je nositelj projekta.
Neki od ciljeva projekta su podučavanje osnovnih pojmova o okolišu i ekologiji, neposredno promatranje prirode kako bi se učenicima omogućila upotreba različitih osjetnih organa, izrada materijala koji će učenicima omogućiti uspoređivanje kulture, zemlje i bolje razumijevanje europskog identiteta.
Učenici će postati otvoreniji, poboljšati razumijevanje za različitost, toleranciju, podići svijest o ekološkim pitanjima, utjecati na njihove svakodnevne postupke, eliminirati negativne i štetne navike, transformirati način razmišljanja sudionika projekta, ali i lokalne zajednice.
eTwinning TwinSpace: https://twinspace.etwinning.net/113857/home
Logo
Blogger Page: https://sp11pulawy.blogspot.com/
Facebook Page: http://Facebook page https://www.facebook.com/WhatsupMrBug/