« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Erasmus+ Young Entrepreneurs in Action je dvogodišnji KA219 međunarodni projekt financiran sredstvima Europske komisije sa ciljem razvoja suradnje i razmjene primjera dobre prakse, razvoja inovativnosti i kreativnosti u obrazovanju. Projektni ciljevi i zadaci: financijske pismenosti, poduzetničkih vještina, razvoj digitalnih kompetencija, interkulturalnosti i cjeloživotnog učenja učenika, učitelja, lokalne i međunarodne zajednice.
Nositelj projekta je I. osnovna škola Čakovec, a partneri u projektu su: Osnovna škola Vežica, Rijeka, Hrvatska; Agrupamento de Escolas de Vale de Ovil, Baiao, Portugal; Istituto Comprensivo Carducci Paolillo, Cerignola, Italija; Akcansa Fatih Sultan Mehmet Ortaokolu, Istanbul, Turska i Masarykova základní škola a mateřská škola Velká Bystřice, Velká Bystřice, Češka.
mrežna stranica projekta, Facebook
Učenici 3. a razreda obnovili su stare panoe za izlaganje likovnih radova i plakata. Umjesto kupovine novih odlučili su obnoviti stare panoe. S obzirom da je površina panoa bila oštećena trebalo je popraviti ta oštećenja. To su učinili pomoću silikona. Panoe su zatim oblijepili trakom kako bi ih pripremili za bojanje. Dva puta su premazivali panoe bijelom bojom i treći puta akrilnom bojom. Ti su radovi trajali desetak dana jer su se panoi svaki puta nakon bojanja morali sušiti. Taj su posao obavljali u podrumu škole jer je za to trebalo dosta prostora ali i zbog prirode tog posla pri kojem se pomalo prlja prostor. Naučili su kako koristiti valjke za bojanje i kako ravnomjerno nanositi boju na podlogu. U tome su im pomagali domar škole Zdravko i učiteljice Snježana i Slavica.
Planiraju obnoviti koševe za smeće i otpad te načiniti kutije za pospremanje školskih stvari tehnikom kaširanja. Žele umjesto kupovine novih obnoviti stare uporabne predmete. Na taj način potaknut će se kod učenika osim kreativnog i likovnog izričaja, razvijanje svijesti o ponovoj upotrebi predmeta i smanjenju otpada. Isto tako razvijat će sposobnost uređenja prostora i uljepšati prostor učionice vlastitim radnim aktivnostima.