« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Erasmus+ Young Entrepreneurs in Action je dvogodišnji KA219 međunarodni projekt financiran sredstvima Europske komisije sa ciljem razvoja suradnje i razmjene primjera dobre prakse, razvoja inovativnosti i kreativnosti u obrazovanju. Projektni ciljevi i zadaci: financijske pismenosti, poduzetničkih vještina, razvoj digitalnih kompetencija, interkulturalnosti i cjeloživotnog učenja učenika, učitelja, lokalne i međunarodne zajednice.
Nositelj projekta je I. osnovna škola Čakovec, a partneri u projektu su: Osnovna škola Vežica, Rijeka, Hrvatska; Agrupamento de Escolas de Vale de Ovil, Baiao, Portugal; Istituto Comprensivo Carducci Paolillo, Cerignola, Italija; Akcansa Fatih Sultan Mehmet Ortaokolu, Istanbul, Turska i Masarykova základní škola a mateřská škola Velká Bystřice, Velká Bystřice, Češka.
mrežna stranica projekta, Facebook
Učenici 4. d razreda obilježili su Dan igre u Gradskoj knjižnici Čakovec. Važan je to datum za svu djecu. Igra je važna za sve ljude, a djecu pogotovo.
Igrajući se odmaramo mozak od dnevnih napora i obveza. Igrajući se mi i učimo i stječemo mnoga nova znanja i vještine. Mnogobrojni su načini i mnogobrojne igre kojih se možemo igrati.
Igrajući se družimo se s prijateljima i bolje ih upoznajemo, a i oni nas. Učimo biti tolerantni prema prijateljima u igri. Učimo i suradničkom radu. Kroz igru naučimo kako prihvatiti i podnijeti poraz ali i pobjedu.
Svemu tome podučavale su nas u knjižnici knjižničarka Blaška i psihologinja Berta. Mnogo toga smo znali od prije. Mnoga znanja stekli smo u školi ali i u svakodnevnoj igri. Bilo je dobro podsjetiti se na ono što smo pomalo i zaboravili. Naravno da smo se i igrali. Knjižničarka nas je naučila kako se igrati s knjigama. Psihologinja nas je naučila kako bolje upoznajemo roditelje oponašajući ih u njihovim obvezama. Na kraju smo svi zajedno krenuli na igru.
U skupinama smo podijelili igračke i poigrali se uživajući. Na jednom od satova igrali smo se uz pomoć iPada. Naučili smo koristiti Tangram. Uz pomoć ove igre smo razvijali koncentraciju i pažnju. Radeći u paru natjecali smo se i ponovno učili toleranciji. Igru smo nastavili i na slijedećem satovima.
Ovaj put su nas novoj igri podučile mlade arhitektice iz Međimurske udruge arhitekata. S arhitekticama smo izradili maketu izmišljenog grada. Podijelili smo se u četiri skupine i izrađivali sve potrebno za maketu; zgrade, drveće, mostove, igrala na igralištu, avione na aerodromima.
U ovoj smo igri naučili da se i odrasli vole igrati. Posao može isto ponekad biti igra. Naravno radimo li posao koji volimo.