preskoči na sadržaj

I. osnovna škola Čakovec

Login

e-Dnevnik

Tražilica
Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

PROPISI
Lista linkova je prazna
Erasmus+ Young Entrepreneurs in Action

Erasmus+ Young Entrepreneurs in Action je dvogodišnji KA219 međunarodni projekt financiran sredstvima Europske komisije sa ciljem razvoja suradnje i razmjene primjera dobre prakse, razvoja inovativnosti i kreativnosti u obrazovanju. Projektni ciljevi i zadaci: financijske pismenosti, poduzetničkih vještina, razvoj digitalnih kompetencija, interkulturalnosti i cjeloživotnog učenja učenika, učitelja, lokalne i međunarodne zajednice.

Nositelj projekta je I. osnovna škola Čakovec, a partneri u projektu su: Osnovna škola Vežica, Rijeka, Hrvatska; Agrupamento de Escolas de Vale de Ovil,  Baiao, Portugal; Istituto Comprensivo Carducci Paolillo, Cerignola, Italija; Akcansa Fatih Sultan Mehmet Ortaokolu, Istanbul, Turska i Masarykova základní škola a mateřská škola Velká Bystřice, Velká Bystřice, Češka.

mrežna stranica projektaFacebook

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
IZRADA ŠPARAVACA
Autor: Ivana Ružić, 5. 11. 2017.

Učenici 4. c razreda koji polaze ekološku grupu i njihova učiteljica Helena Slamek sat izvannastavnih aktivnosti započeli su kratkom raspravom gdje su raspravljali o važnosti rada i ulozi novca.

Učenici su iznosili svoj odnos prema novcu, kako dolaze do novca, vole li kupovati, koje stvari najčešće kupuju. Većina učenika  se izjasnila da voli trošiti novac, a nekoliko njih je ispričalo da radije štedi novac. Objasnili su kako treba štedjeti onaj novac koji nam u ovome trenutku nije nužan za pristojan život, a smatramo da bi nam u budućnosti mogao više trebati.

Učenici su opisali primjere neodgovorne potrošnje te kako pružaju otpor reklamama.

U školu su donijeli iskorištene plastične boce, pripremili škare, ljepilo, bijeli papir te papir u boji i krenuli izrađivati šparavce.

Na kraju, nakon što su svi završili svoj zadatak, svaki je učenik prezentirao svoj šparavac izrađen od uporabljenje plastične boce. Učenici su elaborirali svoje šparavce i odgovarali na eventualna pitanja suučenika u razredu.

Bili smo vrlo ponosni na naše šparavce izrađene vlastitim trudom, radom, upornošću i maštom te smo ih izložili u razredu.

Učenici su pri tome  razvijali komunikaciju na hrvatskom književnom jeziku i kajkavskom narječju, razvijali su samopouzdanje pri iznošenju vlastitog mišljenja, poštovali i uvažavali tuđe mišljenje, poštovali uljudbena pravila, razvijali kreativnost te nizom koordiniranih pokreta prstiju vježbali finu motoriku.

Učenici su prepoznali na kojim se životnim vrijednostima temelji provedno vrednovanje te kako prepoznati odgovornu potrošnju od neodgovorne potrošnje.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju