« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Erasmus+ Young Entrepreneurs in Action je dvogodišnji KA219 međunarodni projekt financiran sredstvima Europske komisije sa ciljem razvoja suradnje i razmjene primjera dobre prakse, razvoja inovativnosti i kreativnosti u obrazovanju. Projektni ciljevi i zadaci: financijske pismenosti, poduzetničkih vještina, razvoj digitalnih kompetencija, interkulturalnosti i cjeloživotnog učenja učenika, učitelja, lokalne i međunarodne zajednice.
Nositelj projekta je I. osnovna škola Čakovec, a partneri u projektu su: Osnovna škola Vežica, Rijeka, Hrvatska; Agrupamento de Escolas de Vale de Ovil, Baiao, Portugal; Istituto Comprensivo Carducci Paolillo, Cerignola, Italija; Akcansa Fatih Sultan Mehmet Ortaokolu, Istanbul, Turska i Masarykova základní škola a mateřská škola Velká Bystřice, Velká Bystřice, Češka.
mrežna stranica projekta, Facebook
Financijska pismenost je jedna od izuzetno važnih područja u životu svakog pojedinca, a na žalost u obrazovnom sustavu i općenito u odgoju u krugu obitelji i lokalnoj zajednici često je zapostavljena.
U suvremenom društvu gdje često prevladava težnja za stejacnjem materijalnih dobara, u društvu različitih usluga banaka i drugih financijskih institucija, pojedinac se teško snalazi u moru različitih financijskih pojmova.
Sa ciljem razvoja financijske pismenosti djece i poticanja okoline na usvajanje odgovornog gospodarenja dobrima kojima raspolažemo, prva projektna aktivnost u svih šest partnerskih škola u projektu Young Entrepreneurs in Action je istraživanje i analiza postojećeg stanja. Putem anonimnih upitnika istražujemo navike djece, roditelja i učitelja, stanje u obiteljima i školama o učestalosti i načinima učenja o novcu i raspolaganju dobrima, o usvajanju navika i vještina štednje.
Nakon prikupljanja i analize svih podataka, međunarodni tim učitelja prepoznati će potrebe i izraditi smjernice za učenje, usvajanje vještina i razvoj stavova iz područja financijske pismenosti, razvoj poduzetničkih vještina kako bi doprinjeli razvoju odgovornog i savjesnog ponašanja.
Vođeni idejom da sve što naučimo u najranijoj dobi, usvojima za cijeli život tim učitelja iz svih partnerskih škola osmiliti će i provesti radionice, stručne posjete i predavanja, provesti niz lokalnih aktivnosti, razmijeniti iskustva i primjere dobre prakse u učenju i usvajanju vještina i stavova u području koje je jedan od temelja uspjeha svakog pojedinca.