preskoči na sadržaj

I. osnovna škola Čakovec

Login

e-Dnevnik

Tražilica
Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

PROPISI
Lista linkova je prazna
Erasmus+ Young Entrepreneurs in Action

Erasmus+ Young Entrepreneurs in Action je dvogodišnji KA219 međunarodni projekt financiran sredstvima Europske komisije sa ciljem razvoja suradnje i razmjene primjera dobre prakse, razvoja inovativnosti i kreativnosti u obrazovanju. Projektni ciljevi i zadaci: financijske pismenosti, poduzetničkih vještina, razvoj digitalnih kompetencija, interkulturalnosti i cjeloživotnog učenja učenika, učitelja, lokalne i međunarodne zajednice.

Nositelj projekta je I. osnovna škola Čakovec, a partneri u projektu su: Osnovna škola Vežica, Rijeka, Hrvatska; Agrupamento de Escolas de Vale de Ovil,  Baiao, Portugal; Istituto Comprensivo Carducci Paolillo, Cerignola, Italija; Akcansa Fatih Sultan Mehmet Ortaokolu, Istanbul, Turska i Masarykova základní škola a mateřská škola Velká Bystřice, Velká Bystřice, Češka.

mrežna stranica projektaFacebook

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
ISTRAŽIVANJE - ANALIZA STANJA I POTREBA
Autor: Ivana Ružić, 23. 10. 2017.

Financijska pismenost je jedna od izuzetno važnih područja u životu svakog pojedinca, a na žalost u obrazovnom sustavu i općenito u odgoju u krugu obitelji i lokalnoj zajednici često je zapostavljena.

U suvremenom društvu gdje često prevladava težnja za stejacnjem materijalnih dobara, u društvu različitih usluga banaka i drugih financijskih institucija, pojedinac se teško snalazi u moru različitih financijskih pojmova.

Sa ciljem razvoja financijske pismenosti djece i poticanja okoline na usvajanje odgovornog gospodarenja dobrima kojima raspolažemo, prva projektna aktivnost u svih šest partnerskih škola u projektu Young Entrepreneurs in Action je istraživanje i analiza postojećeg stanja. Putem anonimnih upitnika istražujemo navike djece, roditelja i učitelja, stanje u obiteljima i školama o učestalosti i načinima učenja o novcu i raspolaganju dobrima, o usvajanju navika i vještina štednje.

Nakon prikupljanja i analize svih podataka, međunarodni tim učitelja prepoznati će potrebe i izraditi smjernice za učenje, usvajanje vještina i razvoj stavova iz područja financijske pismenosti, razvoj poduzetničkih vještina kako bi doprinjeli razvoju odgovornog i savjesnog ponašanja.

Vođeni idejom da sve što naučimo u najranijoj dobi, usvojima za cijeli život tim učitelja iz svih partnerskih škola osmiliti će i provesti radionice, stručne posjete i predavanja, provesti niz lokalnih aktivnosti, razmijeniti iskustva i primjere dobre prakse u učenju i usvajanju vještina i stavova u području koje je jedan od temelja uspjeha svakog pojedinca.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju