preskoči na sadržaj

I. osnovna škola Čakovec

Login

e-Dnevnik

Tražilica
Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

PROPISI
Lista linkova je prazna
Erasmus+ Young Entrepreneurs in Action

Erasmus+ Young Entrepreneurs in Action je dvogodišnji KA219 međunarodni projekt financiran sredstvima Europske komisije sa ciljem razvoja suradnje i razmjene primjera dobre prakse, razvoja inovativnosti i kreativnosti u obrazovanju. Projektni ciljevi i zadaci: financijske pismenosti, poduzetničkih vještina, razvoj digitalnih kompetencija, interkulturalnosti i cjeloživotnog učenja učenika, učitelja, lokalne i međunarodne zajednice.

Nositelj projekta je I. osnovna škola Čakovec, a partneri u projektu su: Osnovna škola Vežica, Rijeka, Hrvatska; Agrupamento de Escolas de Vale de Ovil,  Baiao, Portugal; Istituto Comprensivo Carducci Paolillo, Cerignola, Italija; Akcansa Fatih Sultan Mehmet Ortaokolu, Istanbul, Turska i Masarykova základní škola a mateřská škola Velká Bystřice, Velká Bystřice, Češka.

mrežna stranica projektaFacebook

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Učenje na zabavan način uz Osmo u I. osnovnoj školi Čakovec
Autor: Ivana Ružić, 6. 10. 2017.

I. osnovna škola Čakovec, najveća je i najstarija škola u Međimurju, ali i jedna od vodećih hrvatskih škola u primjeni informacijsko komunikacijske tehnologije u nastavi. Jedna je od prvih dvadeset e-škola u Hrvatskoj te među rijetkim školama u Hrvatskoj koja četvrtu godinu za redom aktivno koristi iPad lab u nastavi.

Za uspjeh na putu prema školi za 21. stoljeće najviše su zaslužni učiteljice i učitelji koji spremno prihvaćaju nove izazove uz podršku ravnatelja Siniše Stričaka. Desetak učiteljica i učitelja kontinuiramo se usavršava u primjeni tehnologije na suvremen i inovativan način obogaćujući nastavni proces najsuvremenijim pametnim dodacima, robotima i drugim sličnim uređajima. Prethodnih dana, učiteljice i učitelji sudjelovali su na edukaciji za korištenje Osma u nastavi. Oprema i edukacija nabavlja se iz programa Europske unije u suradnji s partnerskim školama diljem Europe razmjenjujući iskustva i gradeći čvrstu suradnju sa zajedničkim ciljem: mijenjanje obrazovanja za buduća zanimanja naših učenika na čvrstim temeljima interkulturalnosti i suradnje.

Od ove školske godine iPad lab I. osnovne škole Čakovec obogaćen je pametnim dodacima Osmo. Osmo je globalno nagrađivani sustav obrazovnih igara koji mijenja načine učenja, učenicima omogućuje interakciju s iPadom i iPhoneom pomoću dodataka u obliku drvenih ili plastičnih pločica, kartica s otisnutim slovima i brojevima ili pomoću običnog papira i flomastera. Osmo se sastoji od nekoliko paketa za učenje sadržaja iz programiranja, matematike, jezika i svih drugih područja, ovisno o maštovitosti učitelja.

Set Coding Awbie koristi praktične fizičke blokove za kontrolu Awbiea, razigranog lika koji voli ukusne jagode. Svaki blok je naredba za kodiranje koja usmjerava Awbie na čudesnu avanturu s jagodom, a kod učenika razvija algoritamski način razmišljanja, logiku i vještine rješavanja problema. Numbers je set koji omogućava učenje matematičkih vještina na način da učenici dodaju, broje i množe pločice s otisnutim brojevima kako bi pogađali brojeve u mjehurićima. Pogađanjem broja u mjehuriću učenik će osloboditi ribu i dozvoliti joj ulazak u more. Uz aplikaciju Masterpiece učenicima je omogućen razvoj vještina crtanja i umjetničkog izražavanja. Odabranu sliku Masterpiece pretvara u linije koje treba slijediti, pomažući u stvaranju prekrasnih crteža. Također, Masterpiece omogućava pravilno učenje pisanja i oblikovanja slova kod najmlađih učenika. Aplikacija Newton potiče vještine kreativnog rješavanja problema koristeći bilo koji predmet iz okoline ili pomoću papira i flomastera, jednostavno postavljanjem objekta/crteža ispred zaslona učenik upravlja sadržajem na tablet uređaju i vodi određene kuglice u ciljane zone. Tangram je aplikacija koja potiče prostorne relacijske sposobnosti, navodeći učenika da uz pomoć drvenih kockica slaže zadane oblike, a popularno se naziva i «brain fitness». Uz aplikaciju Words učenici uče pravopis i kritičke sposobnosti razmišljanja.

Koja je odgojna vrijednost svake aplikacije/igre? Osmo potiče učenje u ključnim područjima kao što su: kreativno rješavanje problema, umjetnost, STEM (znanost, tehnologija, inženjering i matematika) i razvoj suradničkog učenja. Učenicima je omogućen razvoj digitalnih vještina ali i usvajanje znanja, vještina, razvoj sposobnosti i stavova iz gotovo svih područja koristeći metode istraživanja, stvaranja i suradnje.

Nabava uređaja financirana je iz sredstava Erasmus+ programa koje provodi naša škola u svrhu razvoja kreativnosti inovativnosti u nastavi te razmjeni iskustava sa stranim partnerima.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju