« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U sklopu EU projekta Erasmus + „Keep Invest Donate Spend“, a povodom Međunarodnog tjedna novca, i Područna se škola Krištanovec mnogobrojnim aktivnostima pridružila obilježavanju tog važnog tjedna. Kako bi se učenicima od 1. do 4. razreda objasnila vrijednost novca i kako je važno štedjeti kad imate, naučili su uz pomoć igre ,u kojoj su , donijevši vlastiti novac koji su izradili, morali u našoj imaginarnoj trgovini kupiti što više, a za manje novca…
Osim što smo imali ljekarnu i trgovinu namirnica, osmislili smo i trgovinu igračkama te liječničku ordinaciju. Na zabavan i kreativan način učiteljica Veronika Kapelari Horvat učenike je upoznala s vrijednošću novca. Učiteljica, ali i učenici bili su iznenađeni i sretni i jer su matematički sadržaji bili ponovljeni na do sad nepoznat način. Osim što smo kroz igru ponovili matematičke sadržaje, obilježili smo i dan financijskih igara pa smo u te svrhe igrali bankarsku igru „Monopol“. Učenici, ali i učiteljice,Jasminka Štefić i Veronika Kapelari Horvat , poželjeli su da je ovakvih matematičkih sati što više jer samo zorno učenje i učenje kroz praktične primjere može donijeti najbolje rezultate. Na ovaj se način pokušava djecu obrazovati za financijsku pismenost koja se već polako uvodi u nastavni Plan i program kroz sadržaje građanskog odgoja. Najsretniji bi smo bili kad bi se , po uzoru na Rumunjsku, financijska pismenost uvela kao zaseban izborni predmet gdje bi učenici učili kako izračunavati postotke, kamate, štedjeti, ali i novac što bolje iskoristiti.