« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Smarter... Greener... Safer... je dvogodišnji projekt iz Erasmus+ KA219 programa sa ciljem razvoja suradnje i razmjene primjera dobre prakse, razvoja inovativnosti i kreativnosti u obrazovanju.
Projektni ciljevi i zadaci: razvoj ekološke svijesti i poduzetničkih vještina, razvoj digitalnih kompetencija, interkulturalnosti i cjeloživotnog učenja učenika, učitelja, lokalne i međunarodne zajednice.
Nositelj projekta je I Spoleczna Szkola Podstawowa im. Unii Europejskiej w Zamosciu, Zamosc, Poland, a partneri u projektu su: I. osnovna škola Čakovec, Croatia; Istituto Comprensivo Madonna della Camera, Monteperano, Italy; Emäkosken koulu, Nokia, Finland; Agrupamento de Escolas de Vila Nova de Paiva, Vila Nova de Paiva, Portugal.
U sklopu Zelenog tjedna učenici 4. d razreda održali su radionicu na temu uređenja prostora naše I. osnovne škole Čakovec. Iskoristili smo sunčani dan te smo s učenicima 2. d i 3.a razreda uz pomoć volontera i članova Udruge NOBILIS obojili i ukrasili otpadni školski inventar. Starim i odbačenim vratima vratio se novi sjaj te funkcija u prostoru. Same kreacije će se kasnije montirati na zid u dvorištu škole te će poslužiti za ukras, igru i obogaćivanje samog školskog sadržaja.
Sama radionica održana je u sklopu projekta "Zelena škola" na kojem je naša I. OŠ Čakovec partner sa Udrugom NOBILIS, a sav radni materijal financiran je od strane Nacionalne zaklade za razvoj civilnog društva koja je ujedno i osigurala financijska sredstva za projekt u sklopu programa "Izvaninstitucionalni odgoj i obrazovanje djece i mladih.
Učenici su i ovog puta uživali radeći višestruko koristan posao. Iskoristio se odbačeni materijal, uživali su u oslikavanju istog i u druženju s prijateljima.
Zahvalni smo udruzi NOBILIS što su nas odabrali za svoje partnere i što s njima već više godine radimo i učimo na drugačiji način.