« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Smarter... Greener... Safer... je dvogodišnji projekt iz Erasmus+ KA219 programa sa ciljem razvoja suradnje i razmjene primjera dobre prakse, razvoja inovativnosti i kreativnosti u obrazovanju.
Projektni ciljevi i zadaci: razvoj ekološke svijesti i poduzetničkih vještina, razvoj digitalnih kompetencija, interkulturalnosti i cjeloživotnog učenja učenika, učitelja, lokalne i međunarodne zajednice.
Nositelj projekta je I Spoleczna Szkola Podstawowa im. Unii Europejskiej w Zamosciu, Zamosc, Poland, a partneri u projektu su: I. osnovna škola Čakovec, Croatia; Istituto Comprensivo Madonna della Camera, Monteperano, Italy; Emäkosken koulu, Nokia, Finland; Agrupamento de Escolas de Vila Nova de Paiva, Vila Nova de Paiva, Portugal.
U ožujku su učenici 3. a razreda u tjednu kada obilježavamo Dan voda, istraživali kakva svojstva ima voda. Otkrili su koliki je udio morskih i kopnenih voda na planeti Zemlji. Zanimljivo je bilo saznati koliki je udio voda u ljudskom organizmu i pojedinim biljkama. Zajednički su napravili pokuse o stanjima i različitim svojstvima vode kako bi shvatili različite prirodne pojave ovisne o stanjima vode kao što su oblaci, kiša, led i ostali oblici vode koji nastaju tijekom kruženja vode u prirodi. Uz to su pronašli i demonstrirali vrlo zanimljive pokuse s vodom koji mogu biti korisni u svakodnevnom životu. Najzanimljiviji dio bio je kako voda reagira u doticaju s različitim tvarima. Bilo je to iskustveno i zabavno učenje. Shvatili su koliko je važna voda za život živih bića i saznali kakve posljedice može izazvati zagađenje voda u prirodi. U aplikaciji seesaw izradili su digitalne crteže kojima su naglasili važnost očuvanja i zaštite rijeka i potoka u našem zavičaju.