preskoči na sadržaj

I. osnovna škola Čakovec

Login

e-Dnevnik

Tražilica
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

PROPISI
Lista linkova je prazna
Smarter... Greener... Safer...

Smarter... Greener... Safer... je dvogodišnji projekt iz Erasmus+ KA219 programa sa ciljem razvoja suradnje i razmjene primjera dobre prakse, razvoja inovativnosti i kreativnosti u obrazovanju. 

Projektni ciljevi i zadaci: razvoj ekološke svijesti i poduzetničkih vještina, razvoj digitalnih kompetencija, interkulturalnosti i cjeloživotnog učenja učenika, učitelja, lokalne i međunarodne zajednice.

Nositelj projekta je I Spoleczna Szkola Podstawowa im. Unii Europejskiej w Zamosciu, Zamosc, Poland, a partneri u projektu su: I. osnovna škola Čakovec, Croatia; Istituto Comprensivo Madonna della Camera, Monteperano, Italy; Emäkosken koulu, Nokia, Finland; Agrupamento de Escolas de Vila Nova de Paiva, Vila Nova de Paiva, Portugal.

 

mrežna stranica projekta

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
ŠTO JE GLOBALNO ZATOPLJENJE
Autor: Ivana Ružić, 19. 4. 2018.

Učenik Gabriel Murk izradio je u Power Pointu prezentaciju u kojoj je učenicima Ekološke grupe objasnio da se pod globalnim zatopljenjem  smatra  povećanje prosječne temperature zemljine atmosfere i samog planeta Zemlje uzrokovanih učinkom stakleničkih plinova. Upozorio je na katastrofalne posljedice kao što su podizanje razine mora, povećan broj uragana i poplava, povećanje sušnog razdoblja u područjima uz Sredozemno more  ili pak povećanje znatne količine oborina u sjevernijim dijelovima našeg planeta. Te posljedice dovode do narušavanja ljudskog zdravlja kao i nestanak pojedinih biljnih i životinjskih vrsta. Fotografijama je zorno prikazao smanjenje površine Ledenjaka Grinnell u zadnjih 100 godina.

Filmom o globalnom zagrivanju učenici su uvidjeli da topljenje ledenjaka i povećanje požara dovodi do gubitka staništa za mnoge životinjske vrste te su shvatili koliko je važno ozbiljno pristupiti ovom problemu. 

Kako bi  učenici aktivno preispitali sebe i aktivno razmišljali dobili su zadatak da se olujom ideja  prisjete svega što znaju ili što su danas zapamtili  o „Globalnom zatopljenju“. Svaki učenik došao je pred ploču zapisati, prema njihovom mišljenju, važanu ključnu riječ koja će im pomoći kod pisanja referata o globalnom zatopljenju. Nakon što su napisali referate učenici su ih glasno čitali,a zatim zajednički komentirali.

Zaključili su da je važno proširivati svoje znanje o okolišu, štedjeti električnu energiju u svojim domovima i našoj školi, vožnju automobilom zamijeniti biciklom, povećati sadnju drveća koje upija otpadne plinove iz zraka, reciklirati, sortirati te da kupnjom električnog automobila Mete Rimca mogu pridonijeti zaštiti i čuvanju okoliša.  Nova saznanja o zaštiti okoliša učenici će u budućnosti međusobno podijeliti što će doprinijeti boljitku svih živih bića jer su svi u životnoj zajednici međusobno povezani i ovisni jedni o drugima.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju