
| « Studeni 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |


Smarter... Greener... Safer... je dvogodišnji projekt iz Erasmus+ KA219 programa sa ciljem razvoja suradnje i razmjene primjera dobre prakse, razvoja inovativnosti i kreativnosti u obrazovanju.
Projektni ciljevi i zadaci: razvoj ekološke svijesti i poduzetničkih vještina, razvoj digitalnih kompetencija, interkulturalnosti i cjeloživotnog učenja učenika, učitelja, lokalne i međunarodne zajednice.
Nositelj projekta je I Spoleczna Szkola Podstawowa im. Unii Europejskiej w Zamosciu, Zamosc, Poland, a partneri u projektu su: I. osnovna škola Čakovec, Croatia; Istituto Comprensivo Madonna della Camera, Monteperano, Italy; Emäkosken koulu, Nokia, Finland; Agrupamento de Escolas de Vila Nova de Paiva, Vila Nova de Paiva, Portugal.
Učenik Gabriel Murk izradio je u Power Pointu prezentaciju u kojoj je učenicima Ekološke grupe objasnio da se pod globalnim zatopljenjem smatra povećanje prosječne temperature zemljine atmosfere i samog planeta Zemlje uzrokovanih učinkom stakleničkih plinova. Upozorio je na katastrofalne posljedice kao što su podizanje razine mora, povećan broj uragana i poplava, povećanje sušnog razdoblja u područjima uz Sredozemno more ili pak povećanje znatne količine oborina u sjevernijim dijelovima našeg planeta. Te posljedice dovode do narušavanja ljudskog zdravlja kao i nestanak pojedinih biljnih i životinjskih vrsta. Fotografijama je zorno prikazao smanjenje površine Ledenjaka Grinnell u zadnjih 100 godina.

Filmom o globalnom zagrivanju učenici su uvidjeli da topljenje ledenjaka i povećanje požara dovodi do gubitka staništa za mnoge životinjske vrste te su shvatili koliko je važno ozbiljno pristupiti ovom problemu.
Kako bi učenici aktivno preispitali sebe i aktivno razmišljali dobili su zadatak da se olujom ideja prisjete svega što znaju ili što su danas zapamtili o „Globalnom zatopljenju“. Svaki učenik došao je pred ploču zapisati, prema njihovom mišljenju, važanu ključnu riječ koja će im pomoći kod pisanja referata o globalnom zatopljenju. Nakon što su napisali referate učenici su ih glasno čitali,a zatim zajednički komentirali.

Zaključili su da je važno proširivati svoje znanje o okolišu, štedjeti električnu energiju u svojim domovima i našoj školi, vožnju automobilom zamijeniti biciklom, povećati sadnju drveća koje upija otpadne plinove iz zraka, reciklirati, sortirati te da kupnjom električnog automobila Mete Rimca mogu pridonijeti zaštiti i čuvanju okoliša. Nova saznanja o zaštiti okoliša učenici će u budućnosti međusobno podijeliti što će doprinijeti boljitku svih živih bića jer su svi u životnoj zajednici međusobno povezani i ovisni jedni o drugima.
