preskoči na sadržaj

I. osnovna škola Čakovec

Login

e-Dnevnik

Tražilica
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

PROPISI
Lista linkova je prazna
Smarter... Greener... Safer...

Smarter... Greener... Safer... je dvogodišnji projekt iz Erasmus+ KA219 programa sa ciljem razvoja suradnje i razmjene primjera dobre prakse, razvoja inovativnosti i kreativnosti u obrazovanju. 

Projektni ciljevi i zadaci: razvoj ekološke svijesti i poduzetničkih vještina, razvoj digitalnih kompetencija, interkulturalnosti i cjeloživotnog učenja učenika, učitelja, lokalne i međunarodne zajednice.

Nositelj projekta je I Spoleczna Szkola Podstawowa im. Unii Europejskiej w Zamosciu, Zamosc, Poland, a partneri u projektu su: I. osnovna škola Čakovec, Croatia; Istituto Comprensivo Madonna della Camera, Monteperano, Italy; Emäkosken koulu, Nokia, Finland; Agrupamento de Escolas de Vila Nova de Paiva, Vila Nova de Paiva, Portugal.

 

mrežna stranica projekta

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Kako zaštititi ozonski omotač?
Autor: Ivana Ružić, 9. 3. 2018.

Učenici 4. b razreda su na satu prirode i društva  i likovne kulture obilježili vrlo važan dan za našu planetu i život nas koji živimo na njoj. Učimo o očuvanju planeta Zemlje i ozonskom omotaču koji nas štiti od prevelike količine zračenja Sunca Crne rupe koje su nastale dosadašnjim uništavanjem i prekomjernim zagrijavanjem planete, već nam sada pokazuju svoju opasnu i nezaustavljivu moć. Visoke temperature, užasno hladne zime i velike količine padalina, brzo topljenje leda, posljedica su ljudskog nemara i odnosa prema problemu.

 

Želimo li zaustaviti širenje ozonskih rupa i pretjerano zagrijavanje planete Zemlje moramo djelovati već sada, odmah, a učenici zaključuju već kasnimo….

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju