« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Smarter... Greener... Safer... je dvogodišnji projekt iz Erasmus+ KA219 programa sa ciljem razvoja suradnje i razmjene primjera dobre prakse, razvoja inovativnosti i kreativnosti u obrazovanju.
Projektni ciljevi i zadaci: razvoj ekološke svijesti i poduzetničkih vještina, razvoj digitalnih kompetencija, interkulturalnosti i cjeloživotnog učenja učenika, učitelja, lokalne i međunarodne zajednice.
Nositelj projekta je I Spoleczna Szkola Podstawowa im. Unii Europejskiej w Zamosciu, Zamosc, Poland, a partneri u projektu su: I. osnovna škola Čakovec, Croatia; Istituto Comprensivo Madonna della Camera, Monteperano, Italy; Emäkosken koulu, Nokia, Finland; Agrupamento de Escolas de Vila Nova de Paiva, Vila Nova de Paiva, Portugal.
U sklopu Erasmus+ projekta želimo razviti ekološku pismenost i osvijestiti ulogu čovjeka u očuvanju okoliša. Učenici 3. a upoznali su se s ponašanjima ljudi u suvremenom potrošačkom društvu.
Važno je osvijestiti što čini gomilanje otpada prirodnom okolišu. Čovjek treba promijeniti svoje potrošačke navike i unaprijed planirati kako će postupati s otpadom. Učenici su izradili savjete za sprječavanje gomilanja otpada i prijedloge za smanjenje zagađenja okoliša. Istaknuli su koliko je važno koristiti štedne žarulje, smanjiti upotrebu i gomilanje plastike, koristiti reciklirane materijale, planirati kupovinu neophodnih stvari, smanjiti upotrebu svih vrsta ambalaže i pri tom pripremati zdravu hranu te utjecati i na zdravlje čovjeka, razvrstavati otpad, koristiti prirodne izvore energije itd. Svoja saznanja prikazali su porukama i crtežima na plakatu. Nastojat će svojim ponašanje davati primjer kako poboljšati odnos ljudi prema okolišu i ekološki razmišljati.