preskoči na sadržaj

I. osnovna škola Čakovec

Login

e-Dnevnik

Tražilica
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

PROPISI
Lista linkova je prazna
10 godina produženog boravka
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Preostale radionice u ožujku - 1.b, 3.a, 3.b
Autor: Tea Bogdan, 18. 4. 2021.

Preostale radionice prije proljetnih praznika! 


U ožujku se obilježava Dan očeva, no mi smo se odlučili obilježavati ga cijeli tjedan. Čitali smo knjige, pjesme i priče na temu očeva, razgovarali smo o našim očevima - kako se zovu, kako izgledaju, što učenici vole raditi s njima... Za uspomenu smo našim očevima napravili plastificirane privjeske za ključeve, origami čestitke u obliku odijela i košulje, ali i knjižice s kuponima. U kupone smo napisali različite ideje - društvene igre, nogomet, odlazak u šetnju, odlazak na sladoled, odlazak na bazene... Po prikupljenim dojmovima možemo zaključiti da su se očevima svidjeli naši darovi. smiley

 

Zatim nam je stiglo proljeće čemu smo se jako veselili! Gledali smo PowerPoint prezentaciju o biljkama i životinjama u proljeće, dva videa o promjenama u prirodi u proljeće, razgovarali o navedenim promjenama, radnjama ljudi, obilježjima vremena u proljeće... 

 

Obilježili smo i Dan voda gledajući informativni videozapis na Youtubu. Razgovarali smo o količini pitke vode na našem planetu, količini vode u ljudskom tijelu, kome je sve i zašto potrebna voda, vrstama voda, ali i o načinima štednje vode. Potom smo radili pokuse s vodom podijeljeni u grupe: 

1. grupa - istraživanja svojstva vode

2. gurpa - istraživanje oblika vode

3. grupa - istraživanje vode kao otapala

4. grupa - istraživanje zagrijane vode (vodene pare)

Učenici su izvodili pokuse, pratili promjene, bilježili zapažanja, odgovarali na pitanja, a na kraju su predstavili svoj rad i zaključke ostalim učenicima. 

Povodom Dana voda čitali smo i poglavlje dječje enciklopedije pod naslovom "Zašto pada kiša?" i naučili kako kruži vode u prirodi. Dobar primjer poučavanja ljudi o očuvanju vode dali su nam učenici iz OŠ Hengde u Kini o čemu smo pročitali u knjizi "I ja mogu spasiti svijet".

 

Radionicu pod nazivom "Dan oralnog zdravlja" započeli smo gledanjem Juhuhu predstave i razgovorom o pjesmi "Uvrijeđena četkica". Kako i mi ne bismo uvrijedili svoju četkicu za zube podjestili smo se koliko često, kako dugo i kako pravilno moramo prati zube. Rješili smo i radni listić "Zdrava hrana - zdravi zubi" i naučili koju hranu moramo jesti kako bi naši zubi ostali zdravi. Na kraju smo se igrali i "čistili" zube nilskom konju i majmunu. 

 

 

Posljednja radionica prije proljetnih praznika bila je ona vezana uz Uskrs. Razgovarali smo o Uskrsu, značenju Uskrsa i simbolima Uskrsa, a napravili smo pisanicu u travi, ali i šarene pisanice i piliće. Nakon toga morali smo ostati kod kuće i imati boravak na daljinu gdje smo svakodnevno dobili materijale za vježbanje, prijedloge za radionice i tjelovježbu. Nadamo se da ćemo ostatak nastavne godine provesti zajedno u našem produženom boravku, bez samoizolacija i boravka na daljinu. smiley





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Preostale radionice u ožujku - 1.b, 3.a, 3.b
Autor: Tea Bogdan, 18. 4. 2021.

Preostale radionice prije proljetnih praznika! 


U ožujku se obilježava Dan očeva, no mi smo se odlučili obilježavati ga cijeli tjedan. Čitali smo knjige, pjesme i priče na temu očeva, razgovarali smo o našim očevima - kako se zovu, kako izgledaju, što učenici vole raditi s njima... Za uspomenu smo našim očevima napravili plastificirane privjeske za ključeve, origami čestitke u obliku odijela i košulje, ali i knjižice s kuponima. U kupone smo napisali različite ideje - društvene igre, nogomet, odlazak u šetnju, odlazak na sladoled, odlazak na bazene... Po prikupljenim dojmovima možemo zaključiti da su se očevima svidjeli naši darovi. smiley

 

Zatim nam je stiglo proljeće čemu smo se jako veselili! Gledali smo PowerPoint prezentaciju o biljkama i životinjama u proljeće, dva videa o promjenama u prirodi u proljeće, razgovarali o navedenim promjenama, radnjama ljudi, obilježjima vremena u proljeće... 

 

Obilježili smo i Dan voda gledajući informativni videozapis na Youtubu. Razgovarali smo o količini pitke vode na našem planetu, količini vode u ljudskom tijelu, kome je sve i zašto potrebna voda, vrstama voda, ali i o načinima štednje vode. Potom smo radili pokuse s vodom podijeljeni u grupe: 

1. grupa - istraživanja svojstva vode

2. gurpa - istraživanje oblika vode

3. grupa - istraživanje vode kao otapala

4. grupa - istraživanje zagrijane vode (vodene pare)

Učenici su izvodili pokuse, pratili promjene, bilježili zapažanja, odgovarali na pitanja, a na kraju su predstavili svoj rad i zaključke ostalim učenicima. 

Povodom Dana voda čitali smo i poglavlje dječje enciklopedije pod naslovom "Zašto pada kiša?" i naučili kako kruži vode u prirodi. Dobar primjer poučavanja ljudi o očuvanju vode dali su nam učenici iz OŠ Hengde u Kini o čemu smo pročitali u knjizi "I ja mogu spasiti svijet".

 

Radionicu pod nazivom "Dan oralnog zdravlja" započeli smo gledanjem Juhuhu predstave i razgovorom o pjesmi "Uvrijeđena četkica". Kako i mi ne bismo uvrijedili svoju četkicu za zube podjestili smo se koliko često, kako dugo i kako pravilno moramo prati zube. Rješili smo i radni listić "Zdrava hrana - zdravi zubi" i naučili koju hranu moramo jesti kako bi naši zubi ostali zdravi. Na kraju smo se igrali i "čistili" zube nilskom konju i majmunu. 

 

 

Posljednja radionica prije proljetnih praznika bila je ona vezana uz Uskrs. Razgovarali smo o Uskrsu, značenju Uskrsa i simbolima Uskrsa, a napravili smo pisanicu u travi, ali i šarene pisanice i piliće. Nakon toga morali smo ostati kod kuće i imati boravak na daljinu gdje smo svakodnevno dobili materijale za vježbanje, prijedloge za radionice i tjelovježbu. Nadamo se da ćemo ostatak nastavne godine provesti zajedno u našem produženom boravku, bez samoizolacija i boravka na daljinu. smiley





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju