« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Drage učenice i učenici, poštovani roditelji,
s obzirom na stalni razvoj i korištenje informacijsko komunikacijske tehnologije u svakom području ljudskog djelovanja, nužno je rano i kontinuirano učenje smislenog, sigurnog i odgovornog korištenja tehnologije, razvijanje digitalnih vještina učenika kako bi učenici razvili vještine za cjeloživotno učenje, pripremili se za tržište rada te izrasli u odgovorne, lokalno i međunarodno aktivne građane.
Vođeni tim ciljem želimo Vas obavijestiti da će se na nastavi informatike usvajati svi sadržaji propisani Kurikulumu za nastavu informatike koristeći udžbenik i radnu bilježnicu ali i obogaćeni korištenjem najnovije tehnologije: tableta, robota, obrazovnih mreža za komunikaciju i suradnju učenika i učitelja, online alata za učenje, izradu multimedijalnih, interaktivnih online obrazovnih sadržaja, 3D pisača i sl.
Aktivno ćemo se uključivati u različite međunarodne projekte i inicijative, surađivati i razmjenjivati obrazovne sadržaje s partnerima širom svijeta.
Sva događanja, obavijesti i informacije možete pratiti na mrežnim stranicama škole: Nastava - Informatika, a u slučaju potrebe slobodno nas kontaktirate putem adrese elektroničke pošte:
maja.hizman@skole.hr,
sanja.murk@skole.hr
ivana.ruzic@skole.hr,
ivana.vadlja1@skole.hr
Zahvaljujemo na suradnji!
Prilozi:
Kriteriji ocjenjivanja i vrednovanja znanja i vještina učenika iz nastave informatike
Povodom obilježavanja Dana planete Zemlje, učenici naše škole prionuli su akciji čišćenja digitalnog otpada. U svakodnevnom životu, za zabavu i razonodu, povezivanje s prijateljima, a u vrijeme pandemije i za učenje, koristimo društvene servise, obrazovne i osobne oblake za spremanje i dijeljenje podataka.
Vrlo često nismo ni svjesni da korištenjem digitalnih podataka stvaramo digitalni otpad zbog kojeg se povećavaju emisije CO2 koje su usporedive s emisijama svjetske zrakoplovne industrije.
Što je digitalni otpad, kako nastaje i kako očistiti digitalni otpad, pitanja su o kojima smo promišljali, raspravljali, tražili ideje i prijedloge za poboljšanje vlastitih navika kako bi doprinjeli smanjenju digitalnog otpada koji doprinosi globalnom zatopljenju Zemlje.
Prionuli smo akciji čišćenja digitalnih uređaja tako što smo obrisali nepotrebne digitalne dokumente, staru i nepotrebnu e-poštu, aplikacije koje ne koristimo, kopije, bezvrijedne fotografije i videozapise itd. Nova znanja i vještine prikazali smo lecima sa savjetima za provođenje digitalnog čišćenja.
Učenici 2. i 3. razreda Područne škole Novo Selo Rok također su se uključili u akciju Zelene čistke Digitalno čišćenje održanoj povodom Dana planeta Zemlje. Učenici 2. razreda su samostalnim pretraživanjem interneta i pregledavanjem mrežnih stranica istražili što je to Zelena čistka. Nakon zajedničke rasprave i zaključivanja što je to digitalno čišćenje te što sve obuhvaća krenuli su u digitalno čišćenje školskih laptopa. Obrisali su sve nepotrebne datoteke, a nakon njih čišćenje su nastavili učenici 3. razreda. Obrisali su sve iz koša za smeće te provjerili preostale laptope i mape na njima te također obrisali sve nepotrebne datoteke.