« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
U sklopu Erasmus projekta učenici 4. b razreda govorili su o vještinama potrebnima za rad. Djeca danas odrastaju u sigurnosti svojih soba opremljenih računalom, Play Stationom, mobitelom koji ih uče na brzu i lako dostupnu zabavu lišenu mašte i kreativnosti. Potičemo ih da uče što više, vodimo ih na dodatne aktivnosti koje će im dati potrebna znanja.
U toj najboljoj namjeri zaboravljamo na sposobnosti, vještine i kompetencije koje je potrebno razvijati od ranog djetinjstva. Učenici današnjice neće imati prilike razviti ih jer nitko ne postavlja takve zahtjeve pred njih.
Koje osobine su potrebne za uspjeh?
Neovisno mišljenje
Preuzimanje rizika
Razvijena mašta
Pažnja i koncentracija
Moć učenja iz neuspjeha
Fleksibilno mišljenje
Znatiželja
Donošenje odluka
Originalnost i kreativnost
Rješavanje problema
Suradljivost
Ustrajnost
Govorne kompetencije
Zato su učenici uzeli pile, turpije i brusni papir u svoje ruke te pripremili i obradili drvene daščice za oslikavanje. U prašnjavoj atmosferi i pokojim iverom u prstima dokazivali su čija daščica je bolja. Novo iskustvo u radu i vrijednost nacrtanih minijatura završile su na humanitarnom sajmu. A učeničko iskustvo i zadovoljstvo potiče ih na nove radne izazove i stjecanje vještina.