« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Kako bi učenici aktivno preispitali sebe i aktivno razmišljali dobili su zadatak da se olujom ideja prisjete svega što znaju o „Petrici Kerempuhu“.
Učiteljica je učenike 4. c razreda pažljivo slušala i na ploču zapisivala sve što su učenici znali ili mislili da znaju o Petrici Kerempuhu. Zapamtili su da je bio zabavan, veseo, lukav, prepreden lik u legendama Dubravka Horvatića koji je uvijek nastojao pomoći siromašnima te ismijati bogate i škrte.
Saznali su da su i drugi pisci pisali o Petrici, liku koji je postojao samo u mašti, a među njima je i Slavko Mihalić. Svaki učenik je dobio zadatak da pročita zbirku priča Slavka Mihalića „Petrica Kerempuh“ i pripremi javni govor za zadanu priču. Javni govor je trebao trajati oko dvije minute u kojem učenici trebaju predstaviti naslov zadane priče, dojmljivu rečenicu koju bi i drugi učenici mogli zapamtiti, izraziti mišljenje o likovima prema njihovom ponašanju, sažeto ispričati priču te navesti što ih je posebno nasmijalo ili rastužilo.
Učenik koji je imao javni govor je tečno i samostalno pripovijedao o izmišljenome događaju. Suučenici su ga sa zanimanjem slušali, a nakon govora su mu postavljali pitanja o priči.
U završnom djelu sata učenici su također postali pisci o Petrici Kerempuhu jer su dovršavali priču o kojoj su imali javni govor te na maštovit i kreativan način pisali o zgodama u kojima su siromašni i pošteni ljudi započeli sretnije živjeti.
Kroz raionicu su razvijali pozitivan odnos prema čitanju, izdvajali bitne pojedinosti o događaju, samostalno oblikovali sažetak, prepoznali vrjednote govorenoga jezika prosuđivali o tuđim postupcima te jasno izražavali svoja mišljenja i ideje.