« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
U mjesecu studenome učenici 4. c razreda su se prisjetili nedavnog posjeta Aquatici – slatkovodnom akvariju u gradu Karlovcu. Ponovili su činjenicu da kroz Karlovac teku čak četiri rijeke – Kupa, Dobra, Mrežnica i Korana.
Zaljučili su da je grad Karlovac vrlo bogato prirodno bogatstvo Republike Hrvatske jer u četiri rijeke ima mnogo biljne i životinjske raznolikosti. Opisali su ribe koje su ih se najviše dojmile. Zapamtili su da su se u slatkovodnom akvariju susreli sa somom, štukom, šaranom, potočnom pastrvom, grgečom, mrenom, klenom, mladicom, ali i mnogim drugima.
Učenici su se prisjetili da su upravo vode najveće bogatstvo naše Međimurske županije koja je smještana između rijeke Mure i rijeke Drave. Njihova učiteljica Helena Slamek je posjetila obalu rijeke Drave i donijela im u razred kamenčiće zanimljivih boja i oblika.Učenici su saznali da će oslikavati kamančiće koji će na kraju služiti kao ukras te su stoga trebali biti posebni i drugačiji.
Učenici su dobili zadatak crnim tušem bez mnogo detalja nacrtati ribu. Nakon što se tuš osušio ribe su oslikali temperama. Pri tome su prikazali kontrast kromatskih i akromatskih boja. Boje su mješali na učeničkim radovima. Morali su voditi računa o kompoziciji ribe na kamenu, razvijali su samostalnost u radu, usmjereno likovno opažanje, zaključivanje, upornost i strpljivost u dovršavanju zadataka, pozitivan odnos prema estetskim vrijednostima vlastitog likovnog rada, ali i rada suučenika u razredu.
Na kraju sata jedna ribica nam je ispričala da ako pogasimo nepotrebno upaljena svjetla po učionicama ili ulične lampe koje svjetle još za dana možemo uštedjeti puno struje i spasti neke rijeke, druga ribica nas je podsjetila da nitko neće štiti ono o čemu ne brine, a da bismo svi trebali brinuti o našim raznolikim vrstama. Svi učenici su se pitali hoće li njihove ručno oslikane ribice nekoga razveseliti.