« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Na satu razrednika učenici 3.a razreda proveli su aktivnosti vezane uz humano ponašanje. Planom i programom rada na satu razrednika provodimo i zdravstveni odgoj u koji je uvršten i razvoj socijalnih vještina učenika i odnos prema potrebitima u našem društvu. Radili smo na shvaćanju pojma humanost i humano ponašanje.
Razvrstavali smo i obrazlagali koja su ponašanja poželjna a koja nepoželjna prema bližnjima, prijateljima, suradnicima, bolesnima, invalidima, starijim osobama i općenito prema okolini. Kako bi shvatili kakve su svakodnevne aktivnosti osoba s invaliditetom potpisivali su se na različite načine. Kad smo se potpisivali lijevom rukom shvatili su da to i nije baš lako jer su učenici većinom dešnjaci u razredu.
Uvidjeli smo kako je život i rad cijelog društva organizirano za dešnjake a ljevoruki se moraju tome prilagođavati. Bilo je zanimljivo držati olovku ustima ali nikako ne bi htjeli tako pisati domaću zadaću. Cilj je bio osvijestiti i shvatiti kakav je život i rad osoba s fizičkim nedostacima. Raspravljalo se na koje načine bi mogli pomoći potrebitima. Uz humanitarne akcije prikupljanja novčanih sredstava postoji i naš osobni doprinos.
Crtežima smo prikazali načine kojima mogu sami svojim postupcima uljepšati i olakšati život djeci, starijima i nemoćnima. Učenici su navodili i primjere iz vlastitog iskustva. Uspjeli su shvatiti što je to humano ponašanje i kako to nije samo prihvaćanje i razumijevanje potrebitih već i pomaganje i volontiranje. Učenici su se dogovorili da će posjetiti Dom umirovljenika, gdje će se družiti i igrati sa starijim osobama.