« Lipanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
eTwinning je najveća europska mreža škola koja omogućuje komunikaciju, suradnju, stručna usavršavanja, razvoj i realizaciju projekata, razmjenu znanja, vještina i iskustava za odgojno obrazovne djelatnike i učenike diljem Europe. Informirajte se i saznajte više na mrežnim stranicama eTwinning.
Prednosti i mogućnosti eTwinninga
Započnite svoje putovanje eTwinningom!
I. osnovn aškola Čakovec postala je aktivna članica eTwinning zajednice 2014. godine od kada se kontinuirano njeguje međunarodna suradnja među školama. Među najuspješnijim projektima ističemo projekte koji su nagrađeni nacionalnom i europskom oznakom kvalitete:
eTwinning projekti u kojima aktivno sudjeluju djelatnici i učenici I. osnovne škole Čakovec tijekom školske godine 2020./2021.
"Wish the values had a language"
Glavna svrha naših vrijednosti je odgojiti generacije koje su suosjećajne, osjetljive, vjeruju i imaju viziju. Pronalazit će različite načine da se izraze. Projekt traje dva mjeseca i partneri će pripremati različite materijale pomoću web alata za različite vrijednosti. Svaki partner radi na jednoj vrijednosti. Naši učenici će razvijati svoje samopouzdanje kroz različite aktivnosti. Za kraj će stvoriti e-časopis spajanjem učeničkih radova svih partnera.
"Cloud Computing and Social Media in Primary Education"
- ime je međunarodnog projekta u kojem učitelji i učenici iz partnerskih škola u Poljskoj, Portugalu, Italiji, Španjolskoj zajedno s učiteljima i učenicima iz naše škole razvijaju digitalne vještine, a posebice razvijaju vještine i mogućnosti korištenja računalnog oblaka, društvenih mreža, virtualne i proširene stvarnosti u obrazovanju, razvijaju vlastite vještine digitalnog stvaranja programiranjem obrazovnih računalnih igara, istovremeno razvijajući i poštujući pravila sigurnog i odgovornog ponašanja u online svijetu.
SMARTIES je međunarodno školsko partnerstvo u svom početku sa ciljem razvoja digitalnih vještina učitelja i učenika, razvoja medijske pismenosti, obrazovanja iz područja primjene pametnih tehnologija (pametna kuća, pametna škola, pametni grad), popularizacije STEAM područja. Primarni cilj međunarodnog partnerstva je razvoj sigurnog online okružja za učenje i podučavanje, podrška učenicima i učiteljima pri učenju i podučavanju...
iPads School Learning for the Future
Digitalna pismenost i digitalne vještine, jedne su od nužnih oblika pismenosti suvremenog društva. Razvoj digitalnih vještina u obrazovnom sustavu, primjena u procesu učenja i poučavanja, temelj je razvoja digitalnig vještina za buduća obrazovanja, buduće poslove i cjeloživotno učenje. Međunarodno partnerstvo pet različitih škola analizira obrazovne sustave svojih zemalja, prepoznaje prednosti, izazove i mogućnosti, te zajedničkim snagama razvija obrazovne materijale i aktivnosti koje razvijaju digitalne vještine, vještine rada u timu, vještine komunikacije i suradnje u međunarodnim timovima učenika i učitelja. Glavna misao vodilja je budućnost, a aktivnosti su okupljene oko primjene operativnog sustava iOS i stvaranju digitalnih radova pomoću aplikacija specijaliziranih za iOS.
International Women in Science Day i International Women in Science Day II.
Promoviranje STEM-a među mladim djevojkama danas je izuzetno važno kako bi se otkrilo koje im mogućnosti nudi i potaknulo ih da se ohrabre u smjeru znanosti. Izuzetno je važno biti uzor u ranoj dobi djeci i mladima jer je ovo razdoblje presudno za otkrivanje svih mogućnosti i prilika koje im se nude i uklanjanje trenutnih predrasuda o znanosti kao muškoj disciplini. Važno je potaknuti ih na ravnopravnost spolova i međusobnu suradnju i gurnuti ih u čarobni svijet znanosti, što je temeljni cilj ovog projekta.
Computational thinking and programming - the literacy of the future
Računalno razmišljanje i programiranje pismenost su budućnosti koja učenicima omogućuje da osjete radost stvaranja i da sami postanu stvaratelji. Projektni ciljevi: razvoj računalnog razmišljanja, osposobljavanje za rad na različitim programskim jezicima i na različitim platformama, sigurna i odgovorna uporaba tehnologije u svim područjima ljudskog djelovanja, povećan interes za stvaranje tehnologije. Aktivnosti: razmjena obrazovnih sadržaja, razmjena iskustava, metoda i načina rada, internetska suradnja, stvaranje, objavljivanje i dijeljenje vlastitog sadržaja, recenzija obrazovnih sadržaja. Očekivani rezultati: razvijanje novih znanja, vještina i sposobnosti, učenje i stvaranje u međunarodnim timovima, razvoj suradnje, poboljšanje komunikacijskih vještina na engleskom jeziku.
Projekt Šarena matematika okuplja učitelje i učenike iz Hrvatske i Turske. Projekt traje šest mjeseci i kroz njega će učenici učiti stvarajući, zabavljajući se i poboljšavajući svoje znanje matematike kroz Web 2.0 alate. Učenici će na nastavi matematike primjenjivati Web 2.0 alate tako da izrađuju zagonetke, igre, ispite znanja, oblake riječi, govorne slike, mentalne mape i postere. Na kraju projekta pripremit će e-knjigu u kojoj će predstaviti svoje radove.
U današnje se vrijeme informacijsko-komunikacijska tehnologija razvija velikom brzinom što doprinosi i razvoju mnogih sadržaja i alata na najvećoj svjetskoj računalnoj mreži, internetu kojeg koriste gotovo svi. Poznato je da nam svima pomaže u radu, no prilikom korištenja interneta potreban je oprez. Cilj ovog projekta je prikazati primjere dobre prakse i proširiti trenutna znanja o sigurnosti na internetu i osvijestiti sve sudionike, ali i šire o važnosti sigurnog korištenja interneta, otkriti prednosti i opasnosti na internetu te istaknuti način korištenja radova u vidu poštivanja autorskih prava. Nadalje, u ovom će projektu biti prikazan i kratki osvrt, odnosno stavovi, mišljenja i činjenice o nastavi na daljinu. Ovim se projektom učenike potiče na suradničko učenje i digitalno stvaranje čime će steći nove ili usavršiti dosadašnje kognitivne, komunikacijske, socijalne i digitalne vještine.
Erasmus Days 2020- Primary Geniuses
U eTwinning projektu Erasmus Days 2020- Primary Geniuses sudjeluju partnerske škole iz Slovačke, Rumunjske, Hrvatske te čak osam škola iz Turske. Od 2017. godine organizirane su aktivnosti tijekom tri dana u listopadu za širenje naših projekata, informiranje o ostalim projektnim aktivnostima i nadahnuće novim idejama za nastavak Erasmus putovanja. Stoga smo odlučili krenuti na naše putovanje surađujući s ostalim Erasmus sudionicima u projektu eTwinning.
Insects As the Wonder of Ecosystem
U eTwinning projektu „What's up Mr Bug? - Insects As the Wonder of Ecosystem“ sudjeluju škole iz Turske, Poljske, Rumunjske i Hrvatske. Neki od ciljeva projekta su podučavanje osnovnih pojmova o okolišu i ekologiji, neposredno promatranje prirode kako bi se učenicima omogućila upotreba različitih osjetnih organa, učenici će izraditi materijale koji će im omogućiti uspoređivanje kulture, zemlje i bolje razumijevanje europskog identiteta. Projekt će učiniti učenike otvorenijima i poboljšati njihovo razumijevanje za različitost, toleranciju, podići svijest učenika o ekološkim pitanjima, utječući na njihove svakodnevne postupke, eliminirati negativne i štetne navike, transformirati način razmišljanja sudionika projekta, ali i lokalne zajednice.
Little Responsible Citizens Are Reshaping Their Future
Little Responsible Citizens Are Reshaping Their Future 2
Little Responsible Citizens Are Reshaping Their Future je naziv eTwinning i Erasmus+ projekta u kojem sudjeluju partnerske škole iz Turske, Velike Britanije, Slovačke, Sjeverne Makedonije, Poljske i Hrvatske. Ciljevi ovog projekta su odgojiti odgovorne građane koji mogu poduzeti mjere da zaustave klimatske promjene, vole svoju prirodu i održavaju svoj okoliš čistim, brinu o životinjama, čuvaju svoje kulturne vrijednosti, pomažu škole u nepovoljnom položaju, spremni su poboljšati svoje digitalne i jezične vještine kako bi se sustigle vještine 21. stoljeća. Kroz projekt učenici će razviti svijest o svojoj kulturi i kulturnim razlikama, prihvaćati toleranciju, biti protiv diskriminacije, braneći jednakost na svim razinama, znati poduzeti mjere predostrožnosti kako bi očuvali svoj okoliš i spasili životinje, otkrivat će ljepote prirode i voljeti je više.
STEAM in society and community
Današnjoj djeci i mladima treba pokazati sve društveno korisne blagodati pomaganja drugima, volontiranja i razvijanja suosjećanja s drugima. Cilj je razviti međuljudske odnose, osjećaj empatije, pomaganje drugima, učenje STEAM-a i građanski odgoj. Naši će učenici pomagati, podučavati druge, predstavljati školu i nove tehnologije kroz razne školske i izvannastavne aktivnosti povezane sa STEAM-om. Razvit će nova znanja o tehnologijama, građanskom odgoju i obrazovanju.
Projekt DON'T CHANGE THE CLIMATE; CHANGE THE SYSTEM! započinje u siječnju 2021. godine. U njemu sudjeluju dvije partnerske škole iz Italije, Sjeverna Makedonije, Turske, Rumunjske i Hrvatske, a glavni koordinator je talijanska škola „Istututo Comprensivo Monte Rosello Alto“ iz Sassari-ja. Cilj ovog Erasmus + KA2 projekta je razviti svijesti o održivom razvoju i korištenju konkretnih alata za provođenje dobre prakse u svim odgojno - obrazovno aktivnostima, osiguravajući tako socijalnu jednakost te smanjiti stope ranog napuštanja škole. Učenici će istražiti pitanje klimatskih promjena, usredotočiti se na okoliš i klimatske ciljeve, podržati podizanje svijesti o okolišu i klimatskim promjenama te postati aktivni građani.