« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
“Teaching programming in primary school: curriculum, didactic methods, textbooks, online support - CodeInnova” ime je projekta financiranog sredstvima Europske unije u okviru programa Erasmus+ KA201.
Glavni koordinator projekta je škola Zamojskie Towarzystwo Oświatowe iz Zamošča u Poljskoj, a partneri u projektu su I. osnovna škola Čakovec, Školska knjiga dd., sveučilište Jyvaskylan Yliopisto iz Finske te škola Agrupamento de Escolas de Fornos de Algodres iz Portugala.
CodeInnova je dvogodišnji projekt sa ciljem razvoja novog kurikuluma, pripreme metodičkih obrazovnih sadržaja, udžbenika i priručnika te online tečaja za učenje programiranja. Razmjenom iskustava i zajedničkim radom svih partnera, u projektu se razvijaju, testiraju i vrednuju intelektualni rezultati koji će svim zainteresiranim školama, učiteljima i učenicima ponuditi cjelovite sadržaje za učenje programiranja u osnovnom obrazovanju. CodeInnova ima jasan cilj: razvoj, stvaranje, testiranje i vrednovanje obrazovnih materijala za učenike (od 1. do 8. razreda osnovne škole) i učitelje kako bi sustavno razvijali vještine programiranja učenika, vještine komuniciranja jedinstvenim jezikom svih naroda - programskim kodom.
I. osnovna škola Čakovec je partner u Erasmus + projektu CodeInnova: Teaching programming in Primary school: curriculum, didactic methods, texbooks, online suport. Osnovni cilj ovog dvogodišnjeg projekta jest kreirati koherentni sustav poučavanja programiranja u osnovnoj školi zajedno s nužnim resursima za poučavanje koji će biti primjenjivi u svim sustavima obrazovanja zemalja partnera: Poljske, Finske, Portugala i Hrvatske.
Specifični ciljevi su:
Ključni partneri u projektu su:
JYVASKYLAN YLIOPISTO – učiteljski fakultet iz Finske. Njihova osnovna odgovornost bit će izrada kurikuluma za poučavanje programiranja u osnovnoj školi
I. osnovna škola Čakovec – njihova osnovna odgovornost bit će izrada i testiranje 50 modela poučavanja koji će odgovarati kurikulumu za poučavanje programiranja u osnovnoj školi.
Školska knjiga - izradit će dva udžbenika za programiranje. Jedan za 1. do 3. razred i jedan za 4. do 8. razred osnovne škole. Osim toga, izradit će i platformu za podršku poučavanja programiranja, uključujući didaktički materijal na četiri jezika zemalja partnera i engleskog jezika.
Zamojskie Towarzystwo Oswiatowe, Poljska - njihova osnovna odgovornost je izrada koncepta i implementacija testiranja kurikuluma, udžbenika, modela poučavanja i internetske platforme s preporukama za dalju disemenaciju projekta.
Agrupamento de Escolas de Fornos de Algodres, Portugal – vodit će disemenaciju projektnih rezultata unutar Europske unije.
Od 4. do 6. studenog održan je prvi transnacionalni projektni sastanak u Zamošću, u Poljskoj na kojem je dogovorena organizacija posla, koncept intelektualnih rezultata, vremenik i način izrade kurikuluma.