« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
17. veljače održan je radni sastanak partnerskih ustanova u međunarodnom partnerstvu za razvoj inovacija i razmjenu primjera dobre prakse u obrazovanju pod nazivom Artificial Intelligence in Education - challenges and opportunities of the new era: development of a new curriculum, guide for educators and online course for students.
I. osnovna škola Čakovec nositelj je projekta u kojem zajedno s partnerima iz Hrvatskog robotičkog saveza, Nefinije, Agrupamento de Escolas do Barreiro i I Spoleczna Szkola Podstawowa im. Unii Europejskiej w Zamosciu, razvijaju kurikulum, priručnik za učitelje i online tečaj za učenike primijenjiv u obrazovnim ustanovama širom Europske unije.
Na današnjem radnom sastanku dogovoreni su ciljevi i smjernice za provođenje međunarodnog istraživanje koje će se provoditi u europskim školama, udrugama i drugim obrazovnim ustanovama sa ciljem utvrđivanja koristi li se umjetna inteligencija u osnovnoškolskom obrazovanju, na koji način umjetna inteligencija poboljšava proces učenja i poučavanja, koji je oblik podrške potreban učiteljima pri uvođenju umjetne inteligencije u obrazovanje. Umjetna inteligencija je ključni element STEM područja koja na različite načine ulazi u naše učionice, a zajedničkim radom partnera nastoje se ponuditi obrazovni sadržaji koji će učenike i učitelje iz korisnika pretvoriti u stvaratelje digitalne tehnologije.