preskoči na sadržaj

I. osnovna škola Čakovec

Login
e-Škole

e-Dnevnik

KEEP INVEST DONATE SPEND

 

 

 

 

Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje: sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.

 

 

 

 

 

Tražilica
Kalendar
« Kolovoz 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

PROPISI
Lista linkova je prazna
ŠKOLSKI DOKUMENTI
Lista linkova je prazna
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
IZRADA ŠPARAVACA
Autor: Ivana Ružić, 5. 11. 2017.

Učenici 4. c razreda koji polaze ekološku grupu i njihova učiteljica Helena Slamek sat izvannastavnih aktivnosti započeli su kratkom raspravom gdje su raspravljali o važnosti rada i ulozi novca.

Učenici su iznosili svoj odnos prema novcu, kako dolaze do novca, vole li kupovati, koje stvari najčešće kupuju. Većina učenika  se izjasnila da voli trošiti novac, a nekoliko njih je ispričalo da radije štedi novac. Objasnili su kako treba štedjeti onaj novac koji nam u ovome trenutku nije nužan za pristojan život, a smatramo da bi nam u budućnosti mogao više trebati.

Učenici su opisali primjere neodgovorne potrošnje te kako pružaju otpor reklamama.

U školu su donijeli iskorištene plastične boce, pripremili škare, ljepilo, bijeli papir te papir u boji i krenuli izrađivati šparavce.

Na kraju, nakon što su svi završili svoj zadatak, svaki je učenik prezentirao svoj šparavac izrađen od uporabljenje plastične boce. Učenici su elaborirali svoje šparavce i odgovarali na eventualna pitanja suučenika u razredu.

Bili smo vrlo ponosni na naše šparavce izrađene vlastitim trudom, radom, upornošću i maštom te smo ih izložili u razredu.

Učenici su pri tome  razvijali komunikaciju na hrvatskom književnom jeziku i kajkavskom narječju, razvijali su samopouzdanje pri iznošenju vlastitog mišljenja, poštovali i uvažavali tuđe mišljenje, poštovali uljudbena pravila, razvijali kreativnost te nizom koordiniranih pokreta prstiju vježbali finu motoriku.

Učenici su prepoznali na kojim se životnim vrijednostima temelji provedno vrednovanje te kako prepoznati odgovornu potrošnju od neodgovorne potrošnje.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju