2021-12-01 09:38:07 RADIONICE U STUDENOM 1.C,1.D,2.C,2.D,3.B,3.C Prije jesenskih praznika učenici su na poklon dobili maskice od tvrtke B.B:textile. Zahvaljujemo se im na tome. Što smo sve radili tijekom studenog pogledajte pod opširnije. Na početku mjeseca svi smo bili odlukom Stožera na online nastavi. Odmorni i veseli vratili smo se u boravak. 9.11. obilježili smo Dan izumitelja. Razgovarali smo o najvažnijim izumima i bez kojih izuma nebi mogli danas živjeti. Učenici su ispričali koje izume bi oni trebali da bi im život bio lakši. Nakon toga smo te izume i nacrtali. Dan svetog Martina obilježili smo slikajući grozd. Iako se trudimo svaki dan biti ljubazni prema prijateljima, učiteljima i svima koje susrećemo potrudili smo se posebno biti ljubazni na Dan ljubaznosti. Razgovarali smo kako sve možemo biti ljubazni i na koje načine možemo ljubaznost pokazati. Dijelili smo jedan drugome ljubaznost i uputili prijatelju ljubazne riječi. Kako nam je jesen još uvijek bila u punom jeku i tek sad nam pokazala raskoš svojih boja još jedanput smo promotrili lišće te izradili prekrasne mozaike od kolaža. Po čemu smo posebni i jedinstveni u našem boravku radili smo na Dan tolerancije. Razgovarali smo što to znači biti tolerantan i do koje mjere moramo biti tolerantni. Na kraju smo obojili crtež duge i napisali svoje posebnosti. Dan sjećanje na žrtve Domovinskog rata i žrtve Vukovara obilježili smo gledajući kratki film o Vukovaru. Na kraju razgovora najpoznatiji simbol Vukovara - vukovarski vodotoran,j smo prikazali crtežom. Nakon kratkog odmora pokušali smo naučiti kako spriječiti sukobe. Razgovarali smo o načinima na koje treba reagirati kad se sukobimo s nekim i što treba izbjegavati kod sukoba te kako sukob riješiti. Krajem mjeseca počeli smo se pripremati za najdraže doba u godini Advent i Božić. Ukrasili smo boravak, izradili adventski vijenac i naučili zašto palimo adventske svijeće. Prošetali smo i centrom grada i pogledali kako je ukrašen naš grad. Veselimo se prosincu i svemu što nas čeka!
|
I.osnovna škola Čakovec |