2018-04-19 11:23:18

RADIONICA O SAMOPOŠTOVANJU

Učenici 4. c razreda su imali radionicu o samopoštovanju. Na početku radionice iznijeli su svoje mišljenje o tome što za njih znači samopoštovanje te kako se ono razvija. Složili su se da ga kreiraju na temelju onoga što njihove obitelji govore o njima, komentarima suučenika u razredu ili drugih ljudi s kojima se susreću. Upoznati činjenicom da ljudi koji su zadovoljni sobom, koji se vole ili pak žele neke stvari učiniti bolje imaju visko samopoštovanje dok s druge strane osobe niskog samopoštovanja nisu zadovljne sobom, misle da ih drugi ljudi ne vole te da u ničemu nisu dobri.

Kako bi saznali što misle o sebi tj. kakvo je njihovo samopoštovanje odigrali su igru  „Troje sličnih“. U trojkama su poveli razgovor o karakteristikama koje ih opisuju. Kad su pronašli osobinu po kojoj se razlikuju od drugih zapisali su je u trokut s imenom toga učenika, a osobine koje su im zajedničke zapisali su u središnji dio trokuta koji se preklapa.

Uslijedilo je interpretativno čitanje osobina po kojima su slični i po kojima se razlikuju od drugih učenika te zaključili da se nitko ne bi trebao osjećati da se ne uklapa jer ima karakteristika u kojima smo slični, ponekad čak jednaki, kao i karakteristika po kojima smo posebni tj. jedinstveni. Učenici  su individualno rješavli kreativni  zadatak  gdje su trebali objasniti jednorogu da je u redu biti drugačiji te da u šumi ima puno više životinja koje mu sliče.  Nakon toga učenici su čitali svoje uratke te pažljivo slušali jedni duge.

Učenici su također izradili zajednički plakat na kojem je svaki učenik iz razreda okomito napisao svoje ime te dodao pozitivne osobnosti koje ga opisuju, a započinju slovima koja čine njegovo ime.  Radionica je pomogla učenicima u podizanju njihovog samopoštovanja, a njihova učiteljica vjeruje da će upravo zbog visoke razine samopoštovanja njezine učenike zaobići alkohol, duhan i droga.

 

 


I.osnovna škola Čakovec