preskoči na sadržaj

I. osnovna škola Čakovec

Login
e-Škole

e-Dnevnik

KEEP INVEST DONATE SPEND

 

 

 

 

Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje: sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.

 

 

 

 

 

Tražilica
Kalendar
« Listopad 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

PROPISI
Lista linkova je prazna
ŠKOLSKI DOKUMENTI
Lista linkova je prazna
Učionica 2.0

Što je Učionica 2.0?

Učionica 2.0 je zbirka različitih obrazovnih sadržaja koji su kreirali učenici od 5. do 8. razreda naše škole koristeći različite web 2.0 alate. Radovi su nastali na izbornoj nastavi informatike obrađujući gradivo iz informatike ali često i gradivo iz različitih drugih predmeta.

Prošetali smo mnogim velikim gradovima širom svijeta, upoznali svjetske religije, zabilježili lektiru i terensku nastavu po Hrvatskom zagorju, izrađivali dijagrama tijeka i tlocrte, naučili dijelove računala, kako se sigurno i pristojno ponašati na internetu, izradili vlastite zbirke poveznica na omiljene web stranice, stranice sa obrazovnim sadržajima i još mnogo toga....smiley

 

Zašto Učionica 2.0?

Internet je nezaobilazna sastavnica svih ljudskih djelatnosti pa tako i obrazovanja. Korisnici interneta su svih dobnih skupina, a internetom se sve češće koriste djeca koja tek započinju svoje formalno osnovnoškolsko obrazovanje. Internet mijenja navike, jezik i stil komuniciranja, način primanja, obrade i pohrane informacija, način učenja. Cijeli obrazovni sustav mora sustavno uvoditi promjene kako bi se novim generacijama prenosilo znanje i vještne na njima prihvatljiv način, putem suvremenih tehnologija. Kako kaže Marc Prensky: današnji nastavnici moraju naučiti komunicirati na jeziku i stilom svojih učenika[1], a upravo ovo nam omogućavaju web 2.0 alati koji učenje čine učenicima i njihovim učiteljima zanimljivim i kreativnim.

Cilj uvođenja web 2.0 alata u nastavu je ostvariti bolju komunikaciju učitelja i učenika, te učenika međusobno posredstvom različitih medija, korištenje različitih tehnologija kako bi se učenici pripremili za rješavanje problema, prikupljanje, organiziranje i analizu podataka te za njihovu sintezu u informacije, razumijevanje i kritičku ocjenu prikupljenih informacija, donošenje zaključaka na temelju prikupljenih informacija, timski rad pri rješavanju problema.

Zajednički stvaramo vlastite obrazovne sadržaje.

Razvijamo suradničko pisanje i učenje.

Učenje postaje aktivnije, zanimljivije i zabavno.

Web 2.0

Web 2.0 alati predstavljaju novu generaciju i stupanj upotrebe interneta jer omogućuju korisniku da sam stvara i objavljuje različite sadržaje. To su društveni programski alati koji korisnicima omogućavaju interakciju i razmjenu podataka te objavu i izmjenu internetskog i drugog digitalnog sadržaja pri čemu korisnik sam stvara svoje sadržaje. Oni omogućuju suradničko pisanje što znači da je skupini korisnika omogućena suradnja pri izradi i objavljivanju na mreži. Podržavaju i suradničko učenje te na taj način mogu potaknuti učenike na veću razinu kreativnosti i stjecanje dodatnih IKT vještina.[2]

Zajedničke karakteristike web 2.0 alata su da su oni besplatni, stalno dostupni, ne zahtjevaju nikakvu instalaciju na računalo niti imaju posebne zahtjeve prema korisnikovom računalu. Jednostavni su za korištenje „običnim“  korisnicima i podrazumijevaju interakciju korisnika i sadržaja te interakciju između korisnika.

 

Izvor:

  1. http://edupoint.carnet.hr/casopis/40/clanci/3
  2. http://pogledkrozprozor.wordpress.com/2010/11/27/web-2-0-alati-i-e-ucenje-u-primarnom-obrazovanju/
Radovi
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Gliffy
Autor: Ivana Ružić, 21. 9. 2011.

Gliffy je web 2.0 alat za izradu različitih dijagrama (dijagrama tijeka, tlocrta, Vennovih i organizacijskih dijagrama, tehničkih crteža itd.). Ovaj alat je besplatan za korištenje, a za kreiranje dijagrama nije potrebna niti registracija. Registriranim korisnicima nudi se mogućnost spremanja privatnih ili javnih dijagrama i kolaboracija.

Dijagrami se kreiraju tehnikom „povuci – spusti“, a mogu se primjenjivati različiti stilovi dijagrama, uređivati i mijenjati izgled (ispuna, obrub, font i sl.) Korisnici svoje dijagrame mogu ispisivati te spremati online ili na vlastito računalo u nekom od slikovnih formata, Gliffy XML formatu koji se kasnije može uređivati ili SVG formatu za uređivanje u alatu Visio. Gliffy svojim korisnicima nudi vrlo jednostavan i detaljan vodič za rad, upute, forum i sl.

Gliffy koristimo u nastavi informatike za razvijanje logičkog i problemskog mišljenja, razvijanje algoritamskog pristupa rješavanju problema, a zbog jednostavnosti rada pogodan je za učenike od 5. razreda osnovne škole.

U privitku pogledajte dijagrame tijeka koje su izradili učenici 5. i 6. razreda na satovima informatike u sklopu programiranja te nekoliko tlocrta izrađenih u slobodno vrijeme učenika.




Priloženi dokumenti:
aleksandar.jpg (83.86 KB)
david_k.jpg (28.87 KB)
deni_Filip.jpg (52.50 KB)
dean_(5).jpg (108.79 KB)
dorian.PNG (479.75 KB)
ena_kristina.jpg (71.64 KB)
Haus(2).jpg (109.50 KB)
hrvoje_r.jpg (54.71 KB)
karlo_murk.jpg (48.57 KB)
lada.jpg (31.02 KB)
lovro.jpg (23.66 KB)
Magda.jpg (107.00 KB)
masan.jpg (33.59 KB)
Matija.jpg (186.69 KB)
Nikec's_cool_house.jpg (171.08 KB)
nikolai.jpg (45.47 KB)
nimai.png (24.75 KB)
tonka.jpg (20.49 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju