preskoči na sadržaj

I. osnovna škola Čakovec

Login
e-Škole

e-Dnevnik

KEEP INVEST DONATE SPEND

 

 

 

 

Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje: sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.

 

 

 

 

 

Tražilica
Kalendar
« Rujan 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

PROPISI
Lista linkova je prazna
ŠKOLSKI DOKUMENTI
Lista linkova je prazna
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
PROMATRAJ!
Autor: Ivana Ružić, 6. 3. 2018.

U 1. c r. održana je radionica na temu "Promatraj!" U uvodnom dijelu sata učitelj je učenicima objasnio što je empatija. Empatija je sposobnost da se razumije svijet iz perspektive druge osobe tj. da se razumiju i osjete tuđi osjećaji ,jer bez razvijene empatije ne može se razumjeti i brinuti se za svoje bližnje tj. prijatelje u školi ili izvan škole niti im se može pružiti utjeha i osjećaj sigurnosti. Učenicima je rečeno da će u parovima izvoditi sve ono što smo unaprijed pripremili za taj sat.

 

U prvom slučaju jedan učenik je preuzeo ulogu učitelja. On je morao glumiti empatičnog učitelja što znači da je vrlo dobro morao osjećati emocije "svoga" učenika (veselje, tugu, patnju, srdžbu...) Na taj način uz njihov zadani dijalog drugi učenici u učionici učili su što je empatija. Iz primjera su vidjeli da se dobar emocionalni razvoj postiže tako da učitelj cijelo vrijeme uz razgovor suosjeća s djetetom.

U drugom slučaju, druga dva učenika trebala su odglumiti pohvale djetetu kada se kod njega opaze prve" iskre", prvi znakovi empatije. Takve pohvale doprinose još boljem i kvalitetnijem razvoju empatije kod djece, jer empatija je vještina koja se svakodnevno uči vježbanjem.

Slijedeći par učenika odglumio je kako se osjećaju druga djeca kada su tužna i povrijeđena, npr. kada im netko uzme neku njima vrijednu stvar (igračku, olovku, sličicu...) Djetetu u tome slučaju treba ispraviti nepravdu, što je i učinjeno...

Primjeri su se nizali a učenici su na taj način učili što je empatija...

U završnom dijelu sata bili su kadri samostalno zaključiti da je empatija vještina koja predstavlja stup takozvanog "dobrog" karaktera i da se ona kroz svakodnevnu vježbu uz primjenu pozitivnih  emocija koje potiču učenike da budu bolji može naučiti. Dogovorili smo se da ćemo napraviti korelaciju s likovnom kulturom gdje ćemo crtanjem ili slikanjem učinili naš sat još kreativnijim i potpunijim.

 

Zadatak zadan za domaću zadaću odnosio se na to da učenici na kreativan način osmisle još nekoliko primjera koji nas mogu još više poučili o empatiji.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju