preskoči na sadržaj

I. osnovna škola Čakovec

Login
e-Škole

e-Dnevnik

KEEP INVEST DONATE SPEND

 

 

 

 

Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje: sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.

 

 

 

 

 

Kalendar
« Prosinac 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
RADIONICA: URADI SAM
Autor: Ivana Ružić, 5. 12. 2017.

U mjesecu studenome učenici 4. c razreda su se  prisjetili nedavnog posjeta Aquatici – slatkovodnom akvariju u gradu Karlovcu. Ponovili su činjenicu da kroz Karlovac teku čak četiri rijeke – Kupa, Dobra, Mrežnica i Korana.

Zaljučili su da je grad Karlovac vrlo bogato prirodno bogatstvo Republike Hrvatske jer u četiri rijeke ima mnogo biljne i životinjske raznolikosti. Opisali su ribe koje su  ih se najviše dojmile. Zapamtili su da su se u slatkovodnom akvariju susreli sa somom, štukom, šaranom, potočnom pastrvom, grgečom, mrenom, klenom, mladicom, ali  i mnogim drugima.

Učenici su se prisjetili da su upravo vode najveće bogatstvo naše Međimurske županije koja je smještana između rijeke Mure i rijeke Drave. Njihova učiteljica Helena Slamek je posjetila obalu rijeke Drave i donijela im u razred kamenčiće zanimljivih boja i oblika.Učenici su saznali da će oslikavati kamančiće koji će na kraju služiti kao ukras te su stoga trebali biti posebni i drugačiji.

Učenici su dobili zadatak  crnim tušem bez mnogo detalja nacrtati ribu. Nakon što se tuš osušio ribe su oslikali temperama. Pri tome su  prikazali kontrast kromatskih i akromatskih boja. Boje su mješali  na učeničkim radovima. Morali su  voditi računa o kompoziciji ribe na kamenu, razvijali su samostalnost u radu, usmjereno likovno opažanje, zaključivanje, upornost i strpljivost u dovršavanju zadataka, pozitivan odnos prema estetskim vrijednostima vlastitog likovnog rada, ali i rada suučenika u razredu.

Na kraju sata jedna ribica nam je ispričala da ako pogasimo nepotrebno upaljena svjetla po učionicama ili ulične lampe koje svjetle još za dana možemo uštedjeti puno struje i  spasti neke rijeke, druga ribica nas je podsjetila da nitko neće štiti ono o čemu ne brine, a da bismo svi trebali brinuti o našim raznolikim vrstama. Svi učenici su se pitali hoće li njihove ručno oslikane ribice nekoga razveseliti.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju