preskoči na sadržaj

I. osnovna škola Čakovec

Login
e-Škole

 

 

Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje: sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.

 

 

 

 

Kalendar
« Travanj 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Nastava budućnosti u učionicama I. osnovne škole Čakovec
Autor: Ivana Ružić, 6. 2. 2015.

Mnoge čakovčanke i čakovčanci ne znaju da I. osnovna škola ima dvije područne škole. Jedna, veća, nalazi se u Novom Selu Rok, dok se druga, sa samo 24 đaka, nalazi u Krištanovcu. Ova manja Područna škola, iako s malim brojem učenika I kombiniranim razrednim odjeljenjima, posebna je po mnogo čemu, a najposebnija po tome što se mnoge i veće škole mogu ugledati u nju. Naime, ova škola već sada, u 2015. ima nastavu budućnosti.

Pitate li učenike ove škole vole li nastavu, odgovor će zasigurno biti  vrlo šarolik, no ako ih pitate vole li nastavu na iPadima, odgovor je uvijek jednoglasan I vrlo glasan “DAAAAAAA!!”


Učiteljice ove škole, Jaminka Štefić i Veronika Kapelari Horvat, voditeljica škole, u svoje se slobodno vrijeme usavršavaju na informatičkim radionicama kako bi svoju nastavu osuvremenile i poboljšale jer smatraju da nastavu treba prilagoditi potrebama djece i načinu i vremenu življenja.

Nalazimo se u 21. stoljeću i učenici se više ne zadovoljavaju predavanjem “ex catedra” iz prošlog stoljeća, te kredom i pločom. Danas se učitelj jako mora potruditi da učenike održi motiviranima i zainteresiranima za sadržaje koji se obrađuju.  Moramo biti ukorak s novim generacijama koje traže sve više. Korištenje iPada u nastavi, odnosno pametnih tableta, mnogostruko je korisno. Pomoću novih aplikacija učenici aktivno sudjeluju u svakoj fazi nastavnog procesa, a nastava je vrlo aktivna i interaktivna. Ovaj princip rada omogućava učitelju da se približi učeniku, ali isto tako da se dobije korisna informacija o svladavanju pojedinog gradiva.

Iz vlastitog iskustva ove su nam učiteljice potvrdile da su satovi na kojim a se radi uz iPad kvalitetni i sadržajni, i da učenicima naučeno gradivo putem njih ostaje trajno. Učenici s poteškoćama lakše svladavaju gradivo uz pomoć iPada jer nije potrebno pisati, često je potrebno kliknuti I napraviti pokret prstom da se dobije točan odgovor ili izvrši zadatak. Učenicima s poteškoćama, osobito disleksijom i disgrafijom, omogućava da točno izvrše zadani zadatak te je razina njihovog samopouzdanja sve veća i raste s brojem točnih odgovora. Tako se upotrebom nove tehnologije u nastavi podiže razina samopouzdanja svih onih koji prisustvuju satu: učenicima zbog uspješno savladanog gradiva, ali i učiteljima jer su satovi uspješniji no obično.

Zanimljivo je to što učenici uživaju na ovakvim satovima, koliko god gradivo koje se obrađuje bilo teško. To ne znači da nema klasične nastave, ali ove učiteljice u svoj svakodnevni rad uključuju i nove tehnologije, pa se gradivo ne ponavlja uz pomoć listića, već kvizova posebno kreiranih da učenici na interaktivan način usvajaju i kroz igru ponavljaju zadane teme.

fotogalerija





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju